کد خبر: ۴۸۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 05 September 2017
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 48 نفر از دارندگان سلاح غیر مجاز در سطح خوزستان در 2 روز گذشته دستگیر و 56 قبضه سلاح از آنها کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری فارس خوزستان از اهواز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حیدر عباس زاده اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده از وجود دارندگان سلاح‌های غیر مجاز در سطح خوزستان، توسط ماموران انتظامی اجرا شد.

وی گفت:در این طرح 48 نفر از افرادی که اقدام به نگهداری سلاح و تیراندازی در مراسم ها می‌کردند دستگیر و تعداد 10 قبضه سلاح جنگی و 46 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه 780 فشنگ و 17 خشاب از متهمان کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این طرح با همکاری مردم محل اختفای دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و افرادی که با تیراندازی اقدام به ایجاد رعب و وحشت می کردند شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در چند عملیات ضربتی و منسجم ضد آنها انجام شد.

وی با بیان اینکه همکاری مردم عامل موثر در موفقیت های پلیس است گفت:اجرای طرح های پاکسازی در سطح خوزستان به طور مستمر پابرجا است و نیروی انتظامی مصمم است با مخلان و برهم زنندگان نظم و آسایش شهروندان با جدیت برخورد کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۶
واقعا افراد مسلح امنیت شهرستان شادگان را از بین بردند در این شهر روز بدون تیر اندازی وجود ندارد در این چند سال هیچ برخوردی با آنها صورت نگرفته .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار