کد خبر: ۴۸۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ 05 September 2017
عضو شورای شهر خرمشهر گفت: شهردار جدید همچنین برای رسیدگی به مناطق محروم برنامه‌ای داشته باشد، اکنون در شهرستان مناطقی وجود دارد که نیاز به کمک از لحاظ بهسازی، آسفالت و مرحله خدماتی هستند.

فاخر ربیعی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اظهار کرد: انتظار ما از شهردار جدید خرمشهر این است که کرامت مردم و تکریم ارباب رجوع را در اولویت خود قرار دهد و باید برای دسترسی آسان مردم به وی، برنامه‌ای را داشته باشد. 

 
وی در ادامه عنوان کرد: شهردار جدید همچنین برای رسیدگی به مناطق محروم برنامه‌ای داشته باشد، اکنون در شهرستان مناطقی وجود دارد که نیاز به کمک از لحاظ بهسازی، آسفالت و مرحله خدماتی هستند. 
 
خزانه‌دار شورای شهر خرمشهر گفت: شهردار باید با مسؤولان شهر از جمله امام جمعه، نماینده مردم در مجلس و... تعامل داشته باشد، ما در شهر نیاز به تعامل داریم. 
 
وی بیان کرد: شهردار باید با افراد تاثیرگذار ارتباط داشته باشد و مسائل کلان شهر را پیگیری کند، کلان به این معنا است که در شهر پروژه‌های کلانی وجود دارد. 
 
ربیعی‌فر اظهار کرد: ایجاد پل، ساحل‌سازی‌ها، ایجاد پارک‌ها، افزایش فضای سبز و... از جمله مسائل کلانی است که باید توسط شهردار انجام شود. 
 
عضو شورای شهر خرمشهر تصریح کرد: شهردار باید از تخلفات در شهر مانند تغییر کاربری‌ها جلوگیری کند، در این کاربری‌ها مانند ایجاد بازار‌های مختلف باید در کمیسیون ماده پنج باشد. 
 
خزانه دار شورای شهر خرمشهر بیان کرد: ساماندهی بازار روز و صفا و رسیدگی به هسته مرکزی شهر که دارای مشکل است، باید در دستور کار شهردار جدید باشد. 
 
وی متذکر شد: امیدواریم شهردار جدید برنامه‌ای داشته باشد تا ما در شهر به وضعیت مطلوبی برسیم، وضعیت مطلوب این است که مبادا در زمستان دچار مشکل شویم، باید از اکنون آمادگی ایجاد شود. 

ربیعی‌فر اظهار کرد: ما پس از انتخاب شهردار، سرپرست شهرداری را نیز انتخاب کردیم، تصدی سرپرستی به مدت ۳ ماه است، اما اگر چناچه حکم شهردار قبل از این ۳ ماه بیاید، قطعا شهردار منصوب خواهد شد.

وی در پایان گفت: امیدواریم با هماهنگی و همدلی اعضای شورای شهر و مردم مشکلات را حل کنیم تا به آن هدف مطلوب خود برسیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار