رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از اعزام بالگرد اورژانس هوایی به لالی برای انتقال دو کودک بیمار بدحال به اهواز خبر داد.
کد خبر: ۴۹۱۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵ 10 September 2017
به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان  شهیار میرخشتی ، اظهار کرد: صبح امروز(۱۹ شهریورماه) شبکه بهداشت و درمان شهرستان لالی جهت انتقال دو بیمار بدحال که به دلیل عقرب گزیدگی و سوختگی در بیمارستان امید لالی بستری بودند از ستاد بحران دانشگاه علوم‌ پزشکی جندی شاپور اهواز درخواست اعزام بالگرد اورژانس هوایی کرد. 

وی با بیان اینکه ادامه درمان این دو بیمار مستلزم اعزام آن‌ها به مرکز استان بود، افزود: بلافاصله پس از دریافت این گزارش از طریق  هماهنگی با یگان هوانیروز  اعزام بالگرد اورژانس هوایی به شهرستان لالی انجام شد. 

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان تصریح کرد: ظرف ۱۰ دقیقه پس از واصل شدن گزارش مذکور، بالگرد اورژانس هوایی به لالی اعزام شد و در کمترین زمان ممکن هر دو بیمار به فرودگاه اهواز انتقال یافتند. 

میرخشتی ادامه داد: این دو بیمار که شامل یک دختربچه و یک پسربچه بودند، برای ادامه درمان به وسیله دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های ابوذر و آیت‌الله طالقانی اهواز منتقل شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار