مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از برگزاری دومین رویداد استارتاپی بازی‌های موبایل (گیم آپ )کشور دراستان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 11 September 2017
 به گزارش تابناک خوزستان، عبدالنبی سواعدی گفت: این رویداد ملی از 16 تا 18 شهریورماه درمنطقه آزاد اروند ودر هتل کاروانسرای شهرستان آبادان برگزار وتعداد 68 نفرشرکت کننده از متخصصین و فعالان این حوزه، با ارائه 48 ایده به رقابت پرداختند. 

سواعدی افزود: در این دوره از مسابقات 15 استان تهران، خوزستان، خراسان شمالی، فارس، زنجان ، اصفهان، خراسان رضوی و چهارمحال وبختیاری، مازندران، بوشهر،یزد، خراسان جنوبی، قزوین،البرز،فارس حضورداشتند. وی عنوان کرد: استارتاپ یک کسب و کاری است که قسمتی از آن مبتنی بر فناوری است و استارتاپ‌ها از وب، موبایل، اینترنت و تکنولوژی های جدید استفاده می‌کنند تا رشد بالایی داشته باشند و به تعداد کاربران بالایی برسند.

 سواعدی عنوان کرد: در این رویداد استارتاپی بخش‌های طراح بازی، طراح مرحله، گرافیست بازی، برنامه نویس و کار با موتور بازی به رقابت پرداختند . 

وی خاطر نشان کرد: رئیس مرکز رشد بازی‌سازی بعنوان داور فنی، رئیس انستیتو ملی بازی‌سازی بعنوان داور تجاری و مدیران دپارتمان‌های آموزشی انستیتو ملی بازی‌سازی از مربیان(منتورهای) این رویداد بودند. 

سواعدی گفت :پس از رقابت تنگاتنگ بین تیم های شرکت کننده سرانجام تیم های نقش گنج ازتهران ، تیم رستم ازخوزستان وکف بازار ازاستان البرز به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند و از مدیرکل فنی و حرفه ای خوزستان و دیگر مدیران استانی هدیه و لوح تقدیر دریافت کردند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار