سه بخش عمده برگزاری نمایشگاه هفته فرهنگی بر عهده اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان تحت عنوان معرفی جاذبه های گردشگری استان بود
کد خبر: ۴۹۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ 12 September 2017
سه بخش عمده برگزاری نمایشگاه هفته فرهنگی بر عهده اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان تحت عنوان معرفی جاذبه های گردشگری استان بود.

خسرو نشان مدیر کل میراث فرهنگی استان خوزستان در حاشیه جشنواره شب های فرهنگی، هنری خوزستان که در برج میلاد برگزار شد در گفت و گو با آراس، اظهار کرد: شرایطی فراهم شد تا جاذبه های گردشگری، فرهنگی، هنری و صنایع دستی استان خوزستان در یک قالب واحد و در مکانی مناسب به همت شهرداری تهران، مجموعه برج میلاد، استانداری خوزستان، منطقه آزاد اروند، اداره کل فرهنگ و ارشاد و میراث فرهنگی به بهترین نحو برگزارشود.

وی افزود: سه بخش عمده برگزاری نمایشگاه هفته فرهنگی بر عهده اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان تحت عنوان معرفی جاذبه های گردشگری استان بود.

مدیر کل میراث فرهنگی به بخش دیگر نمایشگاه اشاره کرد و گفت: مجموعه سی عکس که بیانگر جلوه های طبیعت، آیین، رسوم، تاریخ، صنعت و جاذبه های طبیعی استان بود به همت دو تن از عکاسان برجسته استان " عبدالخالق طاهری،  جاسم غضبان پور" نیز به بهترین نحو به نمایش گذاشته شد.

 نشان، اظهار کرد: این برنامه تحت عنوان هفته  فرهنگی خوزستان از مدت ها پیش قرار بود که اجرا شود اما یک فاصله زمانی طولانی مدت برای اجرا ایجاد شد اما بنا است در آینده  هفته فرهنگی خوزستان با گستردگی بیشتر در یک فرصت دیگر برگزار شود.

وی، اظهار داشت: معرفی خوارکی های محلی و آیین ها و صنایع دستی با ده صنعت گر برجسته حصیر بافی، کپور بافی  بر عهده اداره کل میراث فرهنگی و بخش موسیقی محلی نیز بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد خوزستان  بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار