درنیمه اول سال ؛
مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت خوزستان گفت: از ابتدای سال 96 تاکنون، 224 مرکز متخلف تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در استان تعطیل شدند.
کد خبر: ۴۹۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷ 12 September 2017
به گزارش ایرنا_ منطقه خوزستان، فرهاد صفدری اظهار کرد: در این مدت براساس عملکرد بازرسی بهداشت محیط در سال 96، بیش از 73 تن مواد غذایی توقیف و با هماهنگی مراجع قضایی معدوم شد.

وی افزود: همچنین در این مدت چهار هزار و 702 مورد پرونده حقوقی و قضایی مراکز متخلف بهداشتی مورد رسیدگی قرار گرفت.

صفدری ادامه داد: نظارت بر سلامت شبکه توزیع آب شهری و روستایی، آب شیرین کن ها و عرضه کنندگان سیار و دوره گرد آب در خط سیر پایش مرکز بهداشت استان قرار دارد و بر این اساس 10 هزار و 117 مورد آزمون میکروبی از آنها صورت گرفته و بیش از 63 هزار مورد آزمون کلرباقی مانده نیز انجام شده است.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت خوزستان بیان کرد: در این مدت سه هزار و 216 مورد بازرسی از مطب ها، بیمارستان ها و کلینیک های درمانی خصوصی و غیر خصوصی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: 50 استخر زیر پوشش مرکز بهداشت استان هستند که در 427 مورد بازرسی بهداشتی، 69 اخطار بهداشتی صادر شده و هفت مورد تعطیل شده اند.

صفدری با اشاره به سامانه 190 برای ثبت و رسیدگی به شکایات بهداشتی مردمی اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون یک هزار و 918 مورد شکایت بهداشتی شهروندان از طریق این سامانه ثبت شده و ماموریت رسیدگی به شکایت در اولویت های مرکز بهداشت استان است.
مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت خوزستان بیان کرد: سامانه 190 به صورت 24 ساعته، آسان ترین و سریع ترین راه برای طرح موضوعات و شکایات بهداشتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار