مدیرکل فرودگاه‎های استان خوزستان در نشستی با ارگان‎های شرکت‎کننده در عملیات بازگشت حج تمتع گفت: عملیات بازگشت حجاج خوزستانی از ظهر 25 شهریور آغاز و تا بامداد 2 مهر 96 ادامه خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹ 12 September 2017
به گزارش تابناک خوزستان به نقل از روابط‎ عمومی فرودگاه‎های استان خوزستان، محمدرضا رضایی در این جلسه که به منظور هماهنگی برگزاری عملیات بازگشت حجاج برگزار شد، گفت: آمادگی کامل مدیریت هرچه بهتر عملیات بازگشت زائران بیت الله الحرام با همکاری ارگان‎های ذی‎ربط در فرودگاه اهواز را داریم و تدابیری لازم را اندیشیده‎ایم.

وی به برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از سرایت بیماری های واگیردار و مراقبت‎های بهداشتی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت شرق اهواز اشاره کرد و گفت: به منظور جلوگیری از سرایت بیماری‎های واگیردار دوره‎های مربوطه در فرودگاه اهواز برای کارکنان فعال در عملیات حج برگزار شده است.  

مدیرکل فرودگاه‎های استان خوزستان با اشاره به آمادگی مضاعف فرودگاه همچون ایام اعزام زائران گفت: تمام واحدهای عملیاتی این اداره‎کل از ابتدای شروع پروازها با تمام توان خود تلاش خواهند کرد این عملیات به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

رضایی در تشریح برنامه بازگشت زائران حج امسال گفت: به امید خدا بیش از 5000 زائر خوزستانی در قالب 35 کاروان، توسط 18 فروند هواپیمای ایرباس 330 شرکت هواپیمایی سعودی از جده وارد فرودگاه اهواز خواهند شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار