کد خبر: ۴۹۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 15 September 2017
فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به گذشت شش روز از مفقود شدن یک کارگر چینی در این شهرستان از تعیین جایزه نقدی برای یافتن این مرد چینی خبر داد.

علیرضا گروئی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، اظهار کرد: عملیات گسترده‌ای برای یافتن کارگر چینی در حال انجام است و حدود 250 نفر از نیروهای هلال احمر و مردمی در حال جستجوی اطراف کوه‌ها هستند.

وی افزود : با توجه به گستردگی عملیات جستجو و پیدا نشدن اثری از این فرد، برای تشویق مردم جایزه‌ای به مبلغ 5 میلیون تومان برای پیدا کردن کارگر چینی در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، صبح روز شنبه 18 شهریورماه یک کارگر چینی 45 ساله به نام "چنگ چان چون" که در بخش دکل‌های حفاری فعالیت داشت برای بازگشت از محل کار و رفتن به کمپ شرکت خود تصمیم گرفت از راه میانبر که در منطقه کوهستانی تل بزان مسجدسلیمان قرار دارد، به تنهایی پیاده‌روی کند. این کارگر راه خود را گم می‌کند و تا سه ساعت پس از زمان حرکت یعنی حدود ساعت 13 روز شنبه در تماس تلفنی با همکاران خود گفته بود که مسیر را گم کرده است اما پس از آن دیگر تلفن این کارگر در دسترس نبود و همکارانش از وی خبری دریافت نکردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار