استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: در مقطعی از زمان استان در بحث برخی از شاخص‌ها بالاتر از بسیاری از مناطق کشور بود، اما بعد از جنگ برای توسعه خوزستان آن‌گونه که باید کار انجام نشد.
کد خبر: ۴۹۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱ 17 September 2017
به گزارش تابناک خوزستان، غلامرضا شریعتی در مراسم افتتاح پروژه پل هلایجان شهرستان ایذه، با اشاره به مشکلات موجود زیرساختی در استان خوزستان اظهارکرد: در مقطعی از زمان استان خوزستان در بحث برخی از شاخص‌ها بالاتر از بسیاری از مناطق کشور بود، دلایل مختلف از جمله جنگ تحمیلی سبب از بین رفتن این داشته‌ها و عقب ماندگی این استان شد و بعد از جنگ نیز برای توسعه خوزستان آن‌گونه که باید کار انجام نشد.

وی عنوان کرد: خوزستان پس از جنگ به اندازه آنچه که حقش بود توسعه نیافت، از این رو باید با همت و تلاش‌هایی که دولت برای توسعه کشور انجام می‌دهد سهم استان را دریافت کنیم، زیرا در این موارد استانی که تلاش بیشتری کرده باشد به نتیجه بهتری خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در استان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به تاخیر به وجود آمده در افتتاح پروژه پل هلایجان شهرستان ایذه اشاره کرد و گفت: به دلایل مختلفی افتتاح این پروژه با تاخیر شش ماهه مواجه شد و طبق وعده‌های پیشین در دهه فجر و عید نوروز افتتاح نشد که به همین دلیل از مردم ایذه عذر می‌خواهم.

استاندار خوزستان بر لزوم توسعه زیرساخت‌های این شهرستان تاکید کرد و افزود: در ایذه و باغملک باید چند کار زیرساختی مهم انجام شود که به واسطه این اقدامات بتوان به توسعه همه جانبه این شهرستان‌ها امیدوار شد.

رئیس شورای برنامه ریزی استان با اشاره به طرح توسعه جاده‌های برون استانی و برون شهری در خوزستان بیان کرد: جاده چهار باند اهواز باغملک به ایذه در دستور کار قرار گرفته و به جد پیگیر تحقق این پروژه هستیم، همچنین با تصویب آزادراه اهواز ـ ایذه ـ لردگان در هیئت دولت به توسعه این جاده در آینده نیز امیدواریم.

شریعتی با بیان اینکه تصویب و تامین آب برخی از مناطق استان خوزستان می‌تواند سبب رونق کشاورزی و توسعه آب آشامیدنی شود، گفت: با توجه به اینکه این طرح به تصویب رسیده است مرحله بعدی جذب سرمایه‌گذار است که کار دشواری است البته پس از ورود شرکت‌های خارجی به عنوان سرمایه‌گذار می‌توان به مدت سه سال شاهد اتمام و عملی شدن طرح بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار