سرپرست شهرداری اهواز:
سرپرست شهرداری اهواز گفت: سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری اهواز مشکلات عدیده‌ای دارد.
کد خبر: ۴۹۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳ 17 September 2017
به گزارش تسنیم _ منطقه خوزستان، محمد عتاب اهوازی امروز در جلسه شورای اداری اهواز اظهار داشت: ستاد استقبال از مهر در شهرداری اهواز و مناطق هشت‌گانه تشکیل شده و برخی مسائل از جمله خط‌کشی مقابل مدارس، ایمن‌سازی معابر و هرس درختان در دستور کار قرار داده شده است.

وی با اشاره به هرس درختان کنوکارپوس افزود: هرس درختان کنوکارپوس مطابق با دستور استانداری خوزستان انجام می‌شود بنابراین این اقدام قبل از نخستین بارندگی انجام می‌شود اما اکنون منتظر شکوفایی گل درختان کنوکارپوس هستیم.

سرپرست شهرداری اهواز گفت: شست‌وشوی معابر، ایستگاه‌های اتوبوس، پل‌های عابر پیاده و جداولی که نزدیک مدارس قرار دارند همچنین توزیع سطل‌های تفکیک زباله در مدارس و هماهنگی با آتش‌نشانی و اورژانس در زمینه پاکسازی محوطه مدارس از جمله اقدامات دیگر شهرداری اهواز به مناسبت بازگشایی مدارس است.

وی با اشاره به درخواست مردم حاشیه‌نشین درباره وجود سگ‌های ولگرد عنوان کرد: ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد را فعال کردیم که با هماهنگی با مدارس حاشیه به این موضوع رسیدگی شود تا مشکلی برای دانش‌آموزان به وجود نیاید.

عتاب اهوازی با بیان اینکه ساماندهی سرویس‌های مدارس با محوریت سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اهواز آغاز شده، بیان کرد: سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری اهواز مشکلات عدیده‌ای دارد به طوری که ماه گذشته 800 میلیون تومان به سازمان محول کردیم و این ماه نیز درخواست 2 میلیارد تومان کردند که سعی می‌کنیم این مبلغ را محول کنیم تا سازمان اتوبوس‌رانی با تمام ظرفیت فعال باشد.

وی با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی خوزستان مبنی بر بارش‌های پیش رو داریم، ادامه داد: ایجاد کمیته آب‌گرفتگی معابر از دیگر اقدامات شهرداری اهواز است که در این راستا نقاط بحرانی را شناسایی می‌کنیم و تمهیداتی مد نظر گرفته شده است.

سرپرست شهرداری اهواز با اشاره به موضوع سد معبر خاطر نشان کرد: با توجه به بازگشایی مدارس از یکم مهر ماه ترافیکی افزون بر ترافیک موجود در سطح شهر مشاهده خواهیم کرد از این رو دستور داده شد سد معبرها ساماندهی شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار