فرماندار شوش خبر داد:
فرماندار شوش از اجرای 15 مورد طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۵۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ 18 September 2017
به گزارش تابناک خوزستان، رضا نجاتی  در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوش که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: طی یک ماه گذشته 66 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و شیشه در این شهرستان کشف شد.

وی ادامه داد: در پی کشف این مقدار مواد مخدر که عمدتاٌ در وسایل نقلیه جاسازی شده بودند بیش از 35 نفر از خرده و عمده فروشان مواد مخدر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند.

 "نجاتی" با اشاره به اجرای 15 مورد طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در سطح شهرستان شوش گفت: در این رابطه سه منزل مسکونی محل عرضه مواد مخدر به دستور مراجع قضایی پلمپ شده اند.

وی بر ادامه طرح شناسایی و پاکسازی مواد مخدر تاکید کرد و گفت: این موضوع باید توسط نیروی انتظامی باجدیت پیگیری شود.

رییس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوش با اشاره به نزدیک شده به فصل بازگشایی مدارس بر لزوم انجام آموزش های لازم برای دانش آموزان و اولیاء و مربیان تاکید کرد.

وی گفت: باید از ظرفیت های مردمی و خانواده ها در زمینه ی پیشگیری از مواد مخدر استفاده کرد ضمن اینکه خانواده ها باید نسبت به این موضوع با حساسیت بیشتری عمل نمایند.

"نجاتی" همچنین بر استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعت و روحانیون نیز در این راستا تاکید کرد.

وی از آموزش و پرورش شوش و شاوور خواست ضمن برنامه ریزی لازم نسبت به برگزاری کلاس های آموزشی و توجیهی در بین دانش آموزان اقدام کنند.

فرماندار شهرستان شوش بر جمع آوری مراکز عرضه قلیان در پارک ها و مناطق سطح شهر تاکید کرد وگفت: شهرداری ها و مرکز بهداشت با همکاری نیروی انتظامی در این خصوص اقدامات لازم را به عمل آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار