رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: سرویس مدارس در این استان در صورت نداشتن لوگوی شهرداری، مبلغ ۴۰ هزار تومان جریمه می شوند.
کد خبر: ۴۹۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 19 September 2017
به گزارش مهر_ منطقه خوزستان، قاسم قدرتی صبح امروز در سالن شهید هاشمی استانداری در همایش بازگشایی مدارس با اشاره به اینکه اهمیت آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: مهر شاید در فصل پاییز باشد ولی بهار علم و دانش است؛ از اول مهر ماه گشت های پلیس در اطراف مدارس مستقر و از والدین تقاضا داریم که کمتر از خودروهای شخصی استفاده کنند.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت پلیس افتخاری افزود: والدین در صورت استفاده از خودروی شخصی، مقابل مدرسه توقف نکنند تا از ایجاد ترافیک جلوگیری شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان در ارتباط با سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان گفت: ایمنی سرویس مدارس در دستور کار قرار دارد. همچنین صلاحیت راننده باید تائید و خودروی وی هم باید معاینه فنی داشته باشد و آرم و لوگوی تهیه شده از سوی شهرداری را روی خودرو نصب کنند.

قدرتی با بیان اینکه آموزش معلمان، دانش آموزان، مدیران مدرسه در دستور کار قرار دارد، گفت: مأموران راهنمایی و رانندگی در آستانه آغاز سال تحصیلی در حالت آماده باش قرار دارند تا مدیریت ترافیکی را در شهر داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به اینکه محدودیت های ترافیکی هم در آستانه بازگشایی مدارس تعیین شده ادامه داد: از تمامی رانندگان خودروهای سرویس ایاب و ذهاب خواستار رعایت تمامی قوانین تعیین شده در این زمینه هستیم و به ویژه اینکه اگر لوگوی شهرداری را نصب نکنند ۴۰ هزار تومان جریمه می شوند.

بر اساس این گزارش، در حاشیه این مراسم از کتاب توسعه آموزش و پرورش خوزستان رونمایی شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار