با پیام تبریک دکتر محسن رضایی و با حضور امام جمعه مسجدسلیمان:
برنامه های متنوع این موسسه در کنار برنامه های مشاوره ای می تواند برای دانش آموزان مستعد تحت پوشش نویدبخش آینده روشنی باشد
کد خبر: ۴۹۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸ 21 September 2017
پنجمین مراسم سالانه جشن مهر بمناسبت آغازسال تحصیلی به همت موسسه خیریه زنده یاد احمدرضایی مسجدسلیمان برگزارشد. 

دکترمحسن رضایی دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام  و رییس هیات امنای موسسه خیریه زنده یاداحمدرضایی طی پیامی آِغازسال تحصیلی  جدید را تبریک و ابرازامیدواری نمود در سایه  تلاش و کوشش فرزندان موسسه در کسب علم و خرد و همت مستمر دست اندرکاران این نهاد خیریه در حوزه های حمایتی بخصوص آموزشی برای صدها کودک محروم اما مستعد آینده بهتری رقم زده شود.

حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان با تقدیر از دکترحاج محسن رضایی و با نکوداشت مرحوم احمد رضایی و تجلیل از زحمات بی وقفه دست اندرکاران این نهاد خیریه با اشاره به بازدیدهای مستمری که از روند فعالیتهای این نهاد خیریه دارد  گقت: برنامه های متنوع این موسسه در کنار برنامه های مشاوره ای می تواند برای دانش آموزان  مستعد تحت پوشش نویدبخش آینده روشنی باشد.

امام جمعه مسجدسلیمان خطاب به جمعی از کودکان حاضر در این مراسم گفت: بسیاری از چهره های موفق امروز جامعه در واقع همان کودکان محروم دیروز هستند که در برابر مشکلات به سعی و تلاش خود ادامه دادند و مدارج درسی وع لمی را طی نمودند.

محمدرضا مکوندی  مدیر موسسه نیز با اشاره به جشن سالانه اهدای لوازم التحریر و کیف گفت: همزمان نمایشگاه  کتاب های کمک آموزشی با عناوین مختلف از ابتدایی تا رشته های مختلف هنرستان و دبیرستان در موسسه در حال برگزاری است. 

وی افزود: واحدآموزش موسسه در طول سال تحصیلی  با مشاوره تحصیلی تربیتی و برگزاری کلاس های فوق برنامه درسی در دروس مختلف سعی در رتقای کیفیت آموزشی فرزندان موسسه دارد.

دراین مراسم بصورت نمادین به تعدادی از فرزندان موسسه کیف و نوشت افزار توسط حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه مسجدسلیمان مکوندی  مدیر موسسه، منصورنیا رییس کمیته امداد و نصیری رییس دفتر نماینده شهرستان و آقای جلیلی از خیرین  اهداشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار