عضو خبرگان رهبری:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بازگشت پیکر مطهر شهدا به میهن اسلامی فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کرده و درس ایستادگی و استقامت در برابر دشمنان را به ما می آموزد.
کد خبر: ۵۰۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲ 06 October 2017
به گزارش ایرنا_ منطقه خوزستان، آیت الله محسن حیدری در حاشیه برگزاری آیین تشییع 119 شهید دوران دفاع مقدس در اهواز اظهار کرد: این شهدای والامقام مربوط به دوران دفاع مقدس و به خصوص از نیروهای ژاندارمری سابق بوده که از ابتدای جنگ تحمیلی در جبهه های حق علیه باطل جان فشانی کردند.

وی افزود: بازگشت این شهدا به میهن اسلامی باعث می شود یاد و خاطره این بزرگمردان هیچگاه از ذهن ملت شریف ایران پاک نشود و همین امر فرهنگ ایثار و شهادت را تقویت کرده و آن را زنده نگه می دارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این شهدای والامقام با نثار خون خود و دفاع از خاک میهن اسلامی به ما آموختند که هیچگاه در برابر ظلم و زور عقب ننشسته و همواره در دفاع از ارزش های انقلاب و نظام پیش قدم باشیم.

وی تصریح کرد: استکبار ستیزی ، ایستادگی و استقامت و دفاع از آرمان های نظام و انقلاب از پیام های مهم شهدا در پاسخ به دشمنانی است که هیچگاه نمی توانند اقتدار ایران اسلامی را ببینند.

پیکر مطهر 119 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس عصر پنجشنبه با حضور جمعی از مردم ولایتمدار خوزستان و مسئولان استانی و کشوری در اهواز تشییع شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار