تابناک مرکزی: رئیس هیات جانبازان و معلولین استان مرکزی از دعوت ورزشکار استان به اردوی تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولین کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۰۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱ 07 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی، ابراهیم نصیری رئیس هیات جانبازان و معلولین استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی اظهار کرد: عیسی زیراهی ورزشکار استان مرکزی به اردوی تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولین کشور دعوت شد و برای حضور در این اردو هفته آینده به تهران اعزام می‌شود.

وی افزود: محمدحسن سیاری و مرتضی عابدی نیز در تیم بسکتبال با ویلچر کشور حضور دارند و برای حضور در مسابقات جهانی که ماه آینده در چین برگزار می‌شوند، به تمرین می‌پردازند.

رئیس هیات جانبازان و معلولین استان مرکزی بیان کرد: با توجه به اینکه 22 تا 28 مهرماه به‌عنوان هفته پارالمپیک نام‌گذاری شده است، در این هفته برنامه‌ها و مسابقات بسیاری در دستور کار قرار دارد که بعد از برگزاری جلسات هماهنگی برنامه‌ها اعلام می‌گردد.

نصیری ادامه داد: کمبود بودجه و نبود اسپانسر برای تیم‌ها از مهم‌ترین مشکلاتی است که هیأت جانبازان و معلولین استان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 400 ورزشکار سازماندهی‌شده در 14 رشته ورزشی در هیات جانبازان معلولین استان مرکزی زیر نظر بیش از 100 مربی و داور به فعالیت می‌پردازند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار