استاندار خوزستان گفت:محل پارکینگ‌ها و مسیر استقرار موکب‌ها در مرز چذابه برای آسایش زائران تغییر پیدا کرده است.
کد خبر: ۵۰۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ 07 October 2017
به گزارش میزان _ منطقه خوزستان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: در سراسر مسیر مرز‌های شلمچه و چذابه شاهد عملیات‌های عمرانی هستیم و نیرو‌ها برای آماده سازی هر چه بهتر مسیر در حال فعالیت هستند.

وی افزود: به دنبال این هستیم که فعالیت‌های عمرانی که از قبل آغاز شده تا پیش از مراسم اربعین حسینی و آغاز پیاده روی‌ها به اتمام رسد.

استاندار خوزستان با اشاره به تغییرات ایجاد شده در مسیر استقرار موکب‌ها در مرز چذابه  اضافه کرد: جا به جایی‌هایی در مسیر استقرار موکب‌ها در حاشیه مرز چذابه ایجاد شده و با این کار به دنبال ارائه بهترین خدمات به زائران اربعین حسینی بوده ایم.

شریعتی در خصوص وضعیت پارکینگ‌ها در مرز چذابه اظهارکرد: محل پارکینگ‌ها در سال جاری تغییر پیدا کرده است و با صرف هزینه‌های هنگفت به دنبال افزایش آسایش زائران بوده ایم.

وی تاکید کرد: در طول سال نیز تردد‌ها برای صادرات محصولات از مرز‌های شلمچه و چذابه به کشور عراق زیاد است و ما به دنبال ایجاد زیرساخت‌های دائمی در این منطقه بوده ایم.

استاندار خوزستان در رابطه با آخرین وضعیت احیای زیرساخت‌ها در محور ۴ بانده دشت آزادگان به چذابه تصریح کرد: عملیات عمرانی در این مسیر پیشرفت قابل توجهی داشته و امیدوار هستیم کار خط کشی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در این مسیر هر چه سریع‌تر به اتمام رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار