فرماندار هفتکل:
فرماندار هفتکل گفت: تانکرهای آبرسانی در هفتکل همیشه آماده هستند تا در زمان قطعی آب به مناطق مورد نیاز آبرسانی کنند.
کد خبر: ۵۰۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ 07 October 2017
به گزارش تابناک خوزستان، اسحاق مرادی با بیان اینکه وضعیت آب شرب این شهرستان خوب است، اظهارکرد: آب بیشتر مناطق روستایی و شهری هفتکل از طریق لوله‌کشی تامین می‌شود و در مواردی که نیاز باشد، برخی از مناطق و بخش‌ها از طریق تانکر آبرسانی انجام می‌گیرد . 
  
وی افزود: تانکرهای آبرسانی در هفتکل همیشه آماده هستند تا در زمانی که شاهد قطعی برق یا ترکیدگی لوله در منطقه باشیم، نسبت به آبرسانی به مناطقی که با قطعی آب مواجه شده‌اند اقدام کنند . 
  
رئیس شورای تامین شهرستان هفتکل ادامه داد: بیشتر روستاها و شهرهای هفتکل دارای لوله‌کشی برای تامین آب هستند و از طریق لوله آب موردنیاز آن‌ها منتقل می‌شود اما در مواردی که آب لوله کشی کفاف ندهد، از طریق تانکر آبرسانی انجام می‌گیرد . 
  
مرادی تصریح کرد: تانکرهای آبرسان روستایی و شهری همیشه آماده ارائه خدمات به مردم منطقه هستند و هر زمانی که نیاز باشد نسبت به تامین آب مورد نیاز مردم منطقه اقدام خواهند کرد . 
  
وی عنوان کرد: آب بیشتر نقاط روستایی و شهری هفتکل از طریق لوله‌کشی تامین می‌شود و در مواردی که نیاز باشد، برخی از مناطق و بخش‌ها از طریق تانکر آبرسانی انجام می‌گیرد . 
  
فرماندار هفتکل خاطرنشان کرد: کیفیت آب شرب در این شهرستان مطلوب است و مشکلی در بحث کیفیت آب نیز وجود ندارد. همچنین در بحث بهداشت آب توزیع شده توسط تانکرهای آبرسانی، بهداشت شهرستان مسایل را بررسی می‌کند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار