سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه:
سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه بااشاره به حواشی دیدار این تیم برابر دانشگاه پیام نور خوزستان در هفته اول دور برگشت لیگ برتر کشور، گفت: به نظر من قضاوت بد داوران و همچنین سر و صدا و حاشیه‌هایی که دست اندرکاران تیم حریف در سالن ایجاد کردند، باعث شد که چنین مشکلاتی به وجود بیاید.
کد خبر: ۵۰۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 07 October 2017
به گزارش ایسنا_ منطقه خوزستان، ملک‌محمد بویری، در خصوص راه‌یابی تیمش به مرحله اول فینال لیگ برتر کشور و حواشی دیدار این تیم برابر دانشگاه پیام نور خوزستان، اظهارکرد: قرار بود این بازی به میزبانی دانشگاه پیام‌نور خوزستان در اهواز برگزار شود ولی باتوجه به این‌که سالن نداشتند، با درخواست خودشان بازی در تهران برگزار شد، البته باتوجه به این‌که پیام‌نور یک تیم خوزستانی بود، من به آن‌ها گفتم که اگر می‌خواهید ما سالن و خوابگاه در اختیارتان می‌گذاریم و مسابقه را در ایذه برگزار کنید که  گفتند می‌خواهیم بازی در تهران باشد .

وی افزود: حواشی بازی از وزن 59 کیلوگرم آغاز شد و متاسفانه داوران در این کشتی، بد کار کردند و به بازیکن ما اخطار می‌دادند. در وزن 80 کیلوگرم نیز پیام بویری، کشتی‌گیر تیم ما حریف خود را دیسکالیفه کرد و دست او باید به عنوان کشتی‌گیر برنده بالا می‌رفت که داوران پس از 10 دقیقه توقف کشتی، اخطارهای حریف را از سه اخطار به 2 اخطار کاهش دادند. در کشتی 85 نیز چنین مشکلاتی را داشتیم و به سختی کشتی‌گیر ما برنده شد. داوران کاری کرده بودند که تیم ما ببازد .

سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه گفت: ما پیگیر این موارد هستیم و نامه‌ای را هم به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کردیم و آن‌ها پیگیر هستند. به نظر من قضاوت بد داوران و همچنین سر و صدا و حاشیه‌هایی که دست اندرکاران تیم حریف ایجاد کردند، باعث شد که چنین مشکلاتی به وجود بیاید. اگر وضعیت به همین صورت باشد واقعا در فینال به مشکل بر می‌خوریم.

وی درخصوص عملکرد تیمش نیز عنوان کرد: عملکرد خوبی داشتیم. چهار کشتی‌گیر تیم ما از بازی‌های داخل سالن آسیا برگشته بودند و هنوز شرایط ایده‌آل را نداشتند، ضمن این‌که پیام بویری هم روز قبل از این دیدار از مسابقات قزاقستان برگشته بود ولی به دلیل عِرق به تیم، کشتی گرفت که جای تشکر دارد.

بویری در پاسخ به این سوال که چه زمانی از دو کشتی‌گیر خارجی استفاده خواهید کرد؟ گفت: به احتمال بسیار برای دو بازی فینال از آن‌ها استفاد خواهیم کرد. 
وی بیان کرد: ما از نفرات دوم و سوم تیم‌ملی استفاده کرده‌ایم، ضمن این‌که در هر بازی از کشی‌گیران نوجوان تیمم هم استفاده می‌کنم. در هفته دوم و سوم دور برگشت که این هفته برگزار می‌شود، میزبان تیم رعد پدافند و آکادمی امید نوروزی هستیم که سعی می‌کنیم از نفرات دوم و سوم تیم استفاده کنم.

سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه درخصوص سطح لیگ نیز گفت: امسال مسابقات به صورت متمرکز نبود و باتوجه به این‌که تیم ما تماشاگر بسیاری دارد، خیلی خوب است و مسابقات را در شهر خودمان میزبانی کردیم. در کل سطح کیفی مسابقات و برنامه‌ریزی خوب است و نسبت به فصل گذشته نیز پیشرفت‌هایی داشته است.

وی در پایان عنوان کر: هدف ما کسب سهمیه باشگاه‌های جهان است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار