در پی اعتراضات و تجمع چندین باره سپرده گذاران تعاونی وحدت (آرمان سابق) در اهواز شعب موسسه ملل در اهواز و برخی شهرهای خوزستان تعطیل شدند.
کد خبر: ۵۰۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 08 October 2017
به گزارش ایرنا_ منطقه خوزستان، حدود 70 نفر از سپرده گذاران تعاونی وحدت (آرمان سابق) روزگذشته شنبه در مقابل شعب موسسه ملل در اهواز و برخی شهرهای استان تجمع کردند و مانع از فعالیت این شعب شدند.

یکی از سپرده گذاران معترض که نخواست نام وی در خبر برده شود بیان کرد: تمامی شعب تعاونی وحدت (آرمان سابق) در اهواز و شعب موسسه ملل توسط سپرده گذاران تعطیل شدند.

وی گفت: سپرده گذاران خواستار باز شدن جلوی حسابهای خود هستند و با پرداخت پلکانی سپرده ها مخالف هستند.

این سپرده گذار در ادامه اظهار کرد: پرداخت تا سقف 30 میلیون ریال به سپرده گذاران توسط تعاونی های وحدت (آرمان سابق) تا کنون انجام نشده و قرار بود این پرداختیها از 12 مهر ماه انجام شود که تا کنون انجام نشده است.

هفته گذشته نیز سپرده گذاران تعاونی وحدت (آرمان سابق) چندین بار تجمع کردند.

بر اساس این گزارش از ابتدای خرداد ماه امسال حساب سپرده گذاران تعاونی وحدت (آرمان سابق) از سوی بانک مرکزی مسدود شد.

از ابتدای تیر ماه نیز شعب تعاونی وحدت (آرمان سابق) تعطیل شد و بعد از دستور ادغام تعاونی وحدت (آرمان سابق) و موسسه ملل توسط بانک مرکزی شعب تعاونی وحدت (آرمان سابق) کار خود را آغاز کردند.

از 10 روز گذشته با تجمع پی در پی سپرده گذاران این تعاونی شعب تعاونی وحدت (آرمان سابق ) و موسسه ملل در اهواز تعطیل شده اند.

موسسه ملل در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرد که از تاریخ 12 مهر ماه به سپرده گذاران مبلغ 30 میلیون ریال پرداخت کنند که طبق گفه سپرده گذاران این پرداخت نیز صورت نگرفت.

در اهواز چهار شعبه موسسه ملل وجود دارد.

خوزستان 34 شعبه تعاونی وحدت (آرمان سابق) دارد که در اهواز 14 شعبه این تعاونی وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار