قائم مقام و عضو هئیت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند :
قائم مقام و عضو هئیت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند گفت : با تخصیص اعتبارات استاندارخوزستان و سازمان منطقه آزاد اروند خدمات بهتری به مردم آبادان و خرمشهر ارائه می شود.
کد خبر: ۵۰۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 09 October 2017
به گزارش تابماک خوزستان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند ؛ عبدالله کعبی در حاشیه نشست مشترک با استاندار خوزستان و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند که در این سازمان برگزار شد عنوان کرد : با اعتباراتی که استاندار به شهرستان های آبادان و خرمشهر اختصاص داد و اعتباراتی که سازمان منطقه آزاد اروند به شهر و روستاها تخصیص میدهد هماهنگی های لازم انجام شد تا بتوانیم با تلفیق این دو اعتبار خدمات رسانی مطلوب تری به شهرستان های آبادان و خرمشهر را داشته باشیم .

وی افزود : استاندار خوزستان اعتباراتی را برای شهرهای آبادان و خرمشهر تخصیص داد تا در بخش توسعه منطقه و زیرساخت ها استفاده شوند.

وی یکی از بحث های اصلی منطقه آزاد اروند را ایجاد زیرساخت مناسب برای جذب سرمایه گذار و سرمایه گذاری خواند و اظهار داشت : اعتبار تملک سرمایه برای توسعه زیرساخت های شهری و روستایی و جبران عقب ماندگی های ناشی از دفاع مقدس به شهرداری های آبادان و خرمشهر و دستگاه های اجرایی دیگر منظور می شود تا بتوانند خدمات بهتری را به مردم ارائه دهند.

کعبی با اشاره به مشکلات موجود در شهرهای آبادان و خرمشهر گفت : با توجه به وجود مشکلات در آبادان و خرمشهر از استاندار برای شهرهای آبادان و خرمشهر در خواست داشتیم تا اعتبار بیشتری را برای این دو شهر منظور کند تا ما نیز اعتباراتی را که برای عمران و آبادی این دو شهر اختصاص می دهیم بتوانیم زیر ساخت ها را فراهم و مردم در آینده از خدمات بهتر بهرمند شوند.

وی به  دیگر بحث های اصلی سازمان منطقه آزاد اروند اشاره کرد و افزود :  فاضلاب شهری و روستایی ، عمران شهری ، ایجاد فضای سبز مناسب و ایجاد بسترهای لازم برای گردشگران از دیگر بحث های مهم و اصلی این سازمان می باشد که می بایست این ها در اولویت قرار بگیرند.

قائم مقام و عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند  با اشاره به پیاده روی اربعین حسینی از مرز شلمچه گفت : در زمینه زوار اربعین حسینی که از مرز شلمچه  راهی عتبات عالیات میشوند برنامه ایی را تدوین کردیم تا تردد زوار به سهولت انجام شود.

وی ادامه داد : استاندار در سفری که به استان بصره داشتند تعهداتی مبنی بر ایجاد زیرساخت های مناسب برای تردد زوار و مواکبی که در مسیر زوار هستند ساماندهی شوند تا خدمات رسانی مناسبی به زوار داشته باشند .

کعبی تاکید کرد : ما معتقد هستیم می بایست ارتباط موثر وهماهنگی لازم را با تمام ادارات و ارگانهای مستقر در منطقه و استان را داشته باشیم تا بهتر بتوانیم به مردم شریف آبادان و خرمشهر خدمات ارائه دهیم.

وی اظهار داشت : در خصوص نارضایتی شهروندان در رابطه با مشکلات شهری بررسی و  پیگیری هایی صورت گرفته و برنامه ریزی کردیم تا این مشکلات رفع شوند.

وی ادامه داد : با توجه به انتخاب دو شهردار شهرستان های آبادان و خرمشهر که صدور احکام  آنها از وزارت کشور زمان می برد خواسته ما از سرپرستان این دو شهرداری برای خدمات رسانی بهتر به مردم بیشتر تلاش کنند و از مسئول خدمات شهری منطقه آزاد اروند خواستیم تا هماهنگی های لازم را با سرپرستان شهرداری ها برای کارهای مورد نیاز جهت نظافت شهری را داشته باشد.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند با تقدیر از استاندار خوزستان گفت : منطقه آزاد اروند بدلیل اهتمام ویژه ایی که استاندار محترم خوزستان به شهرهای آبادان و خرمشهر دارد تشکر ویژه می کند زیرا وی در ده روز گذشته ۳بار به این منطقه سفر کردند که این نیز نشان از اهتمام ویژه ایشان به این دو شهر عزیز و شریف است.

کعبی با اشاره به اقدامات انجام شده در روستاهای آبادان و خرمشهر ، افزود : سازمان منطقه آزاد اروند در روستاهای آبادان و خرمشهر طی چند سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در زمینه بهسازی انجام داده است و 101 روستا در طرح( هادی) بازسازی روستاها قرار گرفته اند
وی ادامه داد : از جمله این طرح ها احداث اماکن و فضای عمومی ، احداث خانه بهداشت ، بهسازی و تکمیل راه های روستایی ، تعویض خطوط لوله ها فرسوده آب شرب و اجرای پایلوت پروژه های فاضلاب انجام شده است.

عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند در بخش پایانی سخنان خود گفت : از خدماتی که توسط سازمان منطقه آزاد اروند برای روستاهای شهر های آبادان و خرمشهر صورت گرفته تا کنون 43 هزار نفر جمعیت روستایی بهره مند شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار