فرماندار هویزه:
فرماندار هویزه گفت: تعامل و همکاری عشایر همیشه درصحنه به ویژه معتمدان محلی با نیروی انتظامی می توان بسیاری از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و حتی تیراندازی را برطرف کند.
کد خبر: ۵۰۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 09 October 2017
به گزارش تابناک خوزستان، ناظم ثبوتی شامگاه گذشته در همایش سران، شیوخ طوایف، سادات، معتمدان عشایر، ریش سفیدان و روسای شوراهای اسلامی شهر و روستای هویزه که به مناسبت بزرگداشت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: همکاری سران عشایر شیوخ سادات و معتمدان محلی، روسای شوراهای اسلامی شهر و روستا با نیروی انتظامی در جهت حفظ امنیت و آرامش مردم و اجرای عدالت اجتماعی و نیز ممانعت از تیراندازی درمناسبت های مختلف نقش اساسی و مهمی دارد.

رئیس شورای تامین شهرستان هویزه افزود: حفظ امنیت و آرامش خاطرمردم مرهون تلاش های شبانه روزی مأمورین نیروی انتظامی است به گونه ای که این تلاش ها برای مردم هویزه محسوس و ملموس است.

ثبوتی تاکید کرد: امیدواریم عشایر ما همچون گذشته با اقتدار در عرصه های مختلف به ویژه امنیت این شهرستان گام بردارند و شاهد شرایط هرچه بهتر در زندگی مردم باشیم.

دادستان دادگستری شهرستان هویزه همچنین در این مراسم با اشاره به نقش و جایگاه عشایر این شهرستان در رفع آداب و سنت های غلط و بیان کرد: برای مثال در خصوص اینگونه سنت ها، متاسفانه در عاشورای حسینی که مردم مشغول عزاداری بودند یک نفر بر اثرتیراندازی کشته شد که این امر بسیارناراحت کننده است.

علی نوروزی ضمن تاکید بر اهتمام سران عشایر و معتمدین محلی برای مقابله با هرگونه آداب و رسوم غلط و ممانعت از تیراندازی در مناسبت های مختلف، بیان کرد: عشایرباید به وظایف خودکه همانا حفظ امنیت و حل و فصل اختلافات عشایری است تلاش کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار