رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز:
رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز با بیان اینکه شکواییه‌ای در خصوص آلودگی هوا ناشی از "فلرهای نفتی" تنظیم و به مراجع قانونی تسلیم شده است، گفت: پرونده فلرهای نفتی‌ آلوده‌کننده هوای اهواز در دادگاه باز و در حال رسیدگی است.
کد خبر: ۵۰۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 09 October 2017
به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شرق اهواز، دکتر آرش یلالی با اشاره به روز جهانی بهداشت محیط اظهار کرد: استان خوزستان به ویژه شهرستان اهواز، صنایع آلاینده‌ای دارد که علاوه بر آلودگی‌های زیست محیطی ناشی از تغییرات جوی، سبب افزایش آلاینده‌های موجود در هوا می‌شود که قطعا برای سلامت شهروندان مضر و آسیب‌رسان است. 

وی ادامه داد: مرکز بهداشت بر اساس تعهداتی که در این زمینه دارد، همچنین در راستای اهداف طرح تحول سلامت که پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیرواگیر بخش مهمی از آن را شامل می شود، با قاطعیت با عوامل تهدیدکننده سلامت مقابله خواهد کرد. 

یلالی با اشاره به آلودگی‌های ناشی از صنایع نفتی در سطح استان خوزستان و شهرستان اهواز از جمله "فلرهای نفتی" در نقاط مختلف شهرستان اهواز، بیان کرد: مرکز بهداشت به عنوان متولی سلامت جامعه به طور جدی موضوع آلودگی هوای ناشی از فلرهای نفتی را پیگیری خواهد کرد؛ در این راستا نیز با همکاری محیط زیست شکواییه‌ای تنظیم و به مراجع قانونی تسلیم کرده است و در حال حاضر پرونده فلرهای نفتی‌ آلوده‌کننده هوا در دادگاه باز و در حال رسیدگی است. 

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز با توجه به پیام روز جهانی بهداشت محیط "کیفیت هوای آزاد و داخل ساختمان" افزود: این پیام عزم ما را برای مقابله با آلاینده‌های هوا جزم کرده است و از ارگان‌های متولی می‌خواهیم تا در زمینه سلامت جامعه مسئولیت‌پذیری بیشتری داشته باشند. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار