مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: بر اساس گزارش‌ها و برآوردهای سازمان آب و برق خوزستان، بیش از 116 بازه فرسایشی در رودخانه‌های استان وجود دارد
کد خبر: ۵۰۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 09 October 2017
کیامرث حاجی‌زاده، اظهار کرد: بر اساس گزارش‌ها و برآوردهای سازمان آب و برق خوزستان، بیش از 116 بازه فرسایشی در رودخانه‌های استان وجود دارد اما مطالعات در این حوزه باید به طور کارشناسانه کامل‌تر شوند. 
  
وی تصریح کرد: روستای "ام‌الحجار" در بخش دارخوین شادگان و همچنین روستای "سیدنبی" در بخش مرکزی اهواز که به ترتیب در حاشیه رودخانه‌های کارون و دز هستند، از سال‌های گذشته به علت فرسایش رودخانه در این دو نقطه در وضعیت بسیار بحرانی قرار دارند. 
  
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان عنوان کرد: با توجه به وضعیت بحرانی این دو روستا بازدیدهایی از این دو نقطه داشتیم و با جلسات و هماهنگی‌هایی که انجام گرفت، اعتبارات لازم از طریق ستاد مدیریت بحران خوزستان برای ایمن‌سازی این دو روستا و جلوگیری از فرسایش خاک به سازمان آب و برق خوزستان تزریق شد. 
  
حاجی‌زاده ادامه داد: البته خوشبختانه فرسایش خاک هنوز به این دو روستا نرسیده است اما در حال پیگیری هستیم تا هر چه سریعتر کار ایمن‌سازی در روستاهای ام‌الحجار و سیدنبی انجام شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار