رییس پارک علم و فناوری خوزستان:
رییس پارک علم و فناوری استان خوزستان گفت: با تصمیمات و تفکر آنالوگ نمی توان در حوزه دیجیتال عمل کرد قابل قبولی داشت.
کد خبر: ۵۰۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 09 October 2017
بابک مختاری در نخستین اجلاس استانی مجمع مدیران دبیرخانه های نظام اداری کشور در سرسرای شهید هاشمی استانداری خوزستان، با اشاره به اینکه دبیرخانه قلب هر سیستم اداری است، اظهار کرد: ورود فناوری به دبیرخانه ها و سپس بدنه دولت سبب ایجاد رضایت مندی ارباب رجوع، شفافیت نظام اداری و بهبود سطح خدمات شده است‌.

بابک مختاری، الکترونیکی شدن دولت را شامل چهار مرحله دانست و افزود:مرحله نخست که ورود فناوری بود را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و مرحله دوم شامل ارتباط بین دستگاه های دولتی یا همان پنجره واحد است که در چهار سال گذشته شاهد توسعه این مرحله بوده ایم.

مختاری، حکمرانی الکترونیک را مرحله سوم این طرح خواند و یادآور شد: نبود موفقیت در این گذار به این جهت است که با تصمیمات آنالوگ نمی توان در حوزه دیجیتال عمل کرد قابل قبولی داشت.

وی راه حل جبران این عقب ماندگی را استفاده از رسانه های اجتماعی و تعامل بیشتر با مردم دانست و گفت: باید ارباب رجوع را در تصمیم گیری ها شریک کرد.

رییس پارک علم و فناوری خوزستان با بیان اینکه حکمرانی الکترونیک سیاست محور مرحله چهارم این طرح است، اظهار کرد: طبق بررسی صورت گرفته 65 درصد مشاغل 2 دهه آینده وجود خارجی ندارند و این بدان معناست که باید خود را به رشد سریع فناوری برسانیم.

نخستین اجلاس استانی مجمع مدیران دبیرخانه های نظام اداری کشور به منظور توسعه و ترویج نظام اداری الکترونیکی ، تبادل اطلاعات و تجربیات و اطلاع دقیق از وضعیت فرایندها و نحوه گردش الکترونیکی مکاتبات، با حضور روسای دبیرخانه و فرمانداری ها ، سازمان ها و ادارات کل مستقر در خوزستان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار