مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی با پرسپولیس برای من بسیار مهم است و امیدوارم در این دیدار بسیار خوب کار کنم و به جایگاه اصلی‌ام برسم.
کد خبر: ۵۰۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ 09 October 2017
به گزارش ایسنا_ منطقه خوزستان، رضا کرملاچعب در خصوص مصاف استقلال خوزستان با تیم پرسپولیس، اظهارکرد: پرسپولیس در رده بالای جدول قرار دارد ولی متاسفانه تیم ما تا کنون بد نتیجه گرفته است و وضعیت تیم‌مان از نظر مالی و جدولی خوب نیست. امیدوارم برابر پرسپولیس بهترین عملکرد را داشته باشیم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی ادامه داد: تیم ما و پرسپولیس با یکدیگر قابل قیاس نیستند؛ تیم ما تغییراتی بسیاری داشته است و 20 بازیکن از تیم ما جدا شدند، در حالی‌که تیم پرسپولیس شاکله فصل گذشته خود را حفظ کرده، ضمن این‌که دو سه بازیکن هم به خدمت گرفته است. همچنین تیم پرسپولیس از نظر مالی در رفاه کامل است ولی ما در شرایط خوبی به سر نمی‌بریم و این‌ها مواردی است که بسیار مهم می‌باشد.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطرنشان‌کرد: طبق آن‌چه مسوولان باشگاه به بازیکنان گفته‌اند، قرار است مطالبات بازیکنان فصل گذشته پرداخت شود که واقعا هم حق‌شان است، چرا که هنوز خستگی فصل گذشته در بدن آن‌ها وجود دارد و ا‌ن‌شاءالله حق‌شان را بگیرند و با انگیزه کامل برابر پرسپولیس بازی کنیم.

وی که برای این فصل به صورت قرضی از پرسپولیس به استقلال خوزستان آمده است، در خصوص رویارویی با تیم سابق خود، گفت: این بازی برای من بسیار مهم است و تمام توانم را برای استقلال خوزستان می‌گذارم. امیدوارم در این دیدار بسیار خوب کار کنم و به جایگاه اصلی‌ام برسم.

کرملاچعب در پاسخ به این سوال که آیا جایگاه اصلی شما بازگشت به تیم پرسپولیس است؟ اظهارکرد: من تمام سعی‌ام را می‌کنم که به اروپا بروم و فرقی نمی‌کند که از پرسپولیس یا استقلال خوزستان به این جایگاه برسم. من پیش از این‌که به استقلال خوزستان بیایم، یک پیشنهاد از سوئد داشتم که متاسفانه به دلایلی نتوانستم برای بازی به این کشورها بروم.

وی در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به بهتر شدن شرایط تیم استقلال خوزستان، عنوان کرد: صد درصد از جایگاه فعلی جدا می‌شویم، چرا که بازیکنان خوب و باانگیزه‌ای داریم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره عملکرد خود در این فصل، گفت: من شرایط خوبی در استقلال خوزستان دارم، هر چند هنوز به اعتمادی که به من شده است، جواب مثبت نداده‌ام. در این فصل تنها یک گل برای استقلال زده‌ام. مقابل ذوب آهن، تیم بد بازی کرد و من هم باتوجه به این‌که در تمرینات پیش از این دیدار خوب نبودم، جزو لیست 18 نفره قرار نگرفتم و به سرمربی حق می‌دهم که این تصمیم را گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار