معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان:
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: رضایت اجتماعی یکی از موضوع‌های مهم در کشور است که به دلیل برخی مشکلات میانگین سطح رضایت اجتماعی در خوزستان پایین‌تر از استان‌های دیگر است.
کد خبر: ۵۰۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴ 10 October 2017
علی‌حسین حسین‌زاده در مراسم آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که امروز (18 مهرماه) برگزار شد، اظهار کرد: زمان به سرعت سپری می‌شود از خداوند مسألت دارم تا افرادی که در این پست‌ها و مقام‌ها قرار می‌گیرند بتوانند توشه‌ای برای آخرت خود جمع‌آوری کنند. 
  
وی افزود: چهار سال فرصت پیش روی دولت تدبیر و امید است و مردم حجت را بر ما تمام کردند و دیگر هیچ بهانه‌ای وجود ندارد. اقتدار امروز ما حاصل اعتماد، مشارکت و حمایت مردم است و باید برای ارتقای شاخص‌هایی که در شأن ملت ایران نیست تلاش شود. 
  
معاون سیاسی، اجتماعی استانداری خوزستان تأکید کرد: باید در چهار سال آینده به پیشرفت استان خوزستان و کشور کمک کنیم زیرا شاخص‌هایی وجود دارد که نگران‌کننده هستند و می‌توانند موجب بحران‌های اجتماعی شوند. 
  
حسین‌زاده تصریح کرد: تفاوت روند اصلاح‌طلبانه و محافظه‌کارانه در این نهفته است که می‌توانیم در روند اصلاح‌طلبانه با کمک همه افرادی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند مشکلات مردم را برطرف کنیم. 
  
وی تصریح کرد: عدم تناسب ساختارها و سازمان‌ها با تکالیفشان موجب شده است که تأثیرگذاری عملکردها در استان دیده شود. 
  
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان بیان کرد: ساختارهایی که شکل می‌گیرد به صورت یکسان برای همه استان‌های کشور طراحی و ابلاغ می‌شود ولی مسئولن استان خوزستان در مقایسه با مسئولان استان‌های دیگر چند برابر کار می‌کنند. 
  
حسین‌زاده گفت: جمعیت شهرستان اهواز به تنهایی با جمعیت استان یزد و ایلام برابری می‌کند. استان خوزستان 27 شهرستان دارد و با استانی مثل قم که دارای دو شهرستان است بسیار تفاوت دارد. همچنین تنوع و پیچیدگی موضوعات در خوزستان قابل مقایسه با استان‌های دیگر نیست. 
  
وی در ادامه با بیان اینکه نباید یک برنامه برای همه استان‌ها طراحی کرد، افزود: خوزستان مسائل خاص خود را دارد. بندر امام که بخشی از شهرستان ماهشهر است دومین بندر بزرگ کشور محسوب می‌شود. حدود 300 کیلومتر مرز آبی یا حضور داعش در بیرون از مرزهای استان از جمله مشکلات خوزستان هستند که به تبع آن سایر دستگاه‌ها درگیر هستند. 
  
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: رضایت اجتماعی یکی از موضوع‌های مهم در کشور است که به دلیل برخی مشکلات میانگین سطح رضایت اجتماعی در خوزستان پایین‌تر از استان‌های دیگر است. 
  
حسین‌زاده گفت: یکی از بخش‌های مهم در ایجاد نارضایتی اجتماعی بخش بهداشت و درمان است که به دلیل فوریت و اهمیت اگر نقصانی در این حوزه‌ها باشد بسیار بر این شاخص تأثیرگذار است و باید اولین اقدام در این زمینه انجام شود و از آقای نظری خواهشمندم در این راستا با جدیت قدم بردارند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار