رئیس پلیس راه خوزستان:
رئیس پلیس راه خوزستان گفت: با اصلاحات و اقدامات انجام شده در مسیرهای منتهی به مرزهای خوزستان پیش‌بینی می‌شود در اربعین امسال ترافیک روان‌تری نسبت به سال گذشته داشته باشیم.
کد خبر: ۵۰۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 12 October 2017
به گزارش ایسنا خوزستان، سرهنگ رضا دولتشاهی، با تشریح آخرین اقدامات در حال اجرا در حوزه ترافیکی مراسم اربعین اظهار کرد: در دو ماه اخیر به جد از طریق ادارات راه و شهرسازی، راهداری، استانداری، آب و فاضلاب و برق تمهیدات ترافیکی و اصلاح مشکلات مسیرهای شلمچه و چذابه در حال آماده‌سازی و انجام است. 
  
وی افزود: بیشترین مشکل ما در خصوص پارکینگ‌های شلمچه و چذابه بوده است که در سال گذشته علی‌رغم فضای کافی و خوب امکانات لازم را نداشتند زیرا در روزهای آخر اربعین به ما تحویل داده شده بودند ولی فضای امسال  پارکیگ‌ها توسعه پیدا کرده است. در حال حاضر حصارکشی پارکینگ‌های دو مرز شلمچه و چذابه در حال انجام است. 
  
رئیس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه در ایام اربعین در هر پارکینگ 10 یدک‌کش مستقر می‌شوند، گفت: ساماندهی پارکینگ‌های مستقر در این دو مرز موضوع بسیار مهمی است. امسال سامان‌دهی پارکنیگ‌های شلمچه و چذابه به شهرداری خرمشهر و بستان واگذار شده است. 
  
دولتشاهی تصریح کرد: وضعیت مسیرها و راه‌های منتهی به مرز شلمچه تا خرمشهر تا حدودی خوب است ولی جاده اهواز به خرمشهر نیاز به دو بانده شده دارد که این موضوع جزو برنامه‌های بلندمدت است. 
  
وی ادامه داد: مشکلات در بحث جاده و مسیرهای دسترسی مراسم اربعین بیشتر در حوزه چذابه است که در این راستا جاده کمربندی سوسنگرد، جاده کمربندی بستان، جاده کمربندی سوسنگرد تا بستان و جاده کمربندی بستان تا چذابه در حال اجرا هستند و تاکنون 80 درصد پیشرفت داشته‌اند که امیدواریم تا قبل از اربعین آماده شوند. 
  
رئیس پلیس راه خوزستان بیان کرد: امسال علاوه بر مرزهای شلمچه، چذابه و مهران، مرز خسروی نیز برای تردد زوار حسینی در نظر گرفته شده است. سال گذشته به دلیل بسته شدن مرز مهران سرریز زوار به مرزهای خوزستان بود که امسال به دلیل در نظر گرفتن مرز دیگری احتمال سرریز زوار به مرزهای شلمچه و چذابه کمتر است که این موضوع در کنترل ترافیک تأثیرگذار است. 
  
دولتشاهی گفت: در مرز چذابه به دلیل تغییر مکان موکب‌ها مشخص شدن مسیرها و ارائه خدمات می‌توانیم مدیریت بهتری در نظم و تردد زوار حسینی و خودروها باشیم. 
  
وی با بیان اینکه پلیس راه از یکم آبان ماه در دو مرز شلمچه و چذابه مستقر می‌شود، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که در مراسم اربعین امسال ترافیک روان‌تری نسبت به سال گذشته داشته باشیم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار