رییس شورای اسلامی روستای کمفه گفت: اهالی روستای کمفه همچنان با کمبود آب شرب و نداشتن جاده ارتباطی مواجه هستند و وعده مسئولان در حد حرف مانده است.
کد خبر: ۵۰۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 14 October 2017
به گزارش ایرنا_ منطقه خوزستان، قدرت الله حسنوند اظهارکرد : مسوولان در بازدیدها و سفرهای استانی بارها وعده رفع این مشکل داده شده ولی درعمل اقدامی صورت نگرفته است.

وی افزود: جاده ارتباطی این روستا خاکی می باشد و در فصل زمستان و با شروع بارندگی ها مسدود و یا تردد در آن به سختی انجام می شود.

رییس شورای اسلامی روستای کمفه ادامه داد: با توجه به خشک شدن چشمه های منطقه ، اهالی این روستا در طول سال به ویژه تابستان و پاییز با مشکل کمبود آب آشامیدنی رو به رو هستند.

وی گفت:چنانچه جاده های ارتباطی و زیرساخت های گردشگری فراهم شود علاوه بر رفع مشکل تردد مردم به شهر ، طبیعت بکر و دیدنی و زمستان برفگیر هم می تواند به یکی از قطب های گردشگری در استان خوزستان تبدیل شود.

رییس شورای اسلامی روستای کمفه افزود: نبود امکانات در مناطق روستایی باعث مهاجرت آنها به سمت شهرها و خالی شدن روستاها از سکنه شدن ازیک طرف و بروز مشکلات اقتصادی و اجتماعی ناشی از مهاجرت آنان می شود.

منطقه کمفه با روستاهای سفیدار، نپی آباد،سرچنار،لک آباد و چگا آباد و جمعیتی بالغ بر520نفر در بخش چلو شهرستان اندیکا قرار دارد.

بخش چلو با جمعیتی بالغ بر 15هزار نفر از بخش های تابع شهرستان اندیکا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار