مدیر اداره جهاد کشاورزی بهبهان از آغاز عملیات اجرایی ساخت یک مجتمع گلخانه‌ای در این شهرستان خبرداد و گفت: محصولات تولیدی این گلخانه متناسب با استانداردهای بین المللی تولید می‌شود.
کد خبر: ۵۰۸۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ 14 October 2017
به گزارش ایسنا_ منطقه خوزستان، کامبیز محسنی، اظهار کرد: عرصه در نظر گرفته شده برای احداث این مجتمع حدود 108هکتار است که در این زمینه باید سطح در نظرگرفته‌شده توسط مشاور مورد بررسی قرار گیرد تا سطح نهایی این طرح مشخص شود زیرا ممکن است در تمام سطح درنظرگرفته شده با توجه به توپوگرافی منطقه، قابلیت اجرایی شدن گلخانه وجود نداشته باشد. 
  
وی افزود: در خصوص هزینه نهایی و اجرایی طرح و همچنین میزان اشتغالزایی آن در حال حاضر نمی‌توان اظهارنظر کرد زیرا باید ابتدا مشاور در خصوص سطح نهایی این مجتمع گلخانه‌ای بررسی‌های لازم را انجام دهد. 
  
محسنی با بیان این‌که طرح مجتمع گلخانه‌ای بهبهان بر اساس تفاهم‌نامه‌ای است که میان استاندار خوزستان، رییس سازمان جهاد کشاورزی و مدیرعامل بانک کشاورزی کشور منعقد شده است، تصریح کرد: یک شرکت که زیرمجموعه بانک کشاورزی است، این طرح را در بهبهان اجرایی می‌کند. 
  
وی عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که سطح مفید کشت در این گلخانه حدود 50 هکتار باشد اما تا زمانی که مشاور مطالعات لازم را انجام ندهد، نمی‌توان میزان دقیق سطح زیر کشت را در این گلخانه مشخص کرد. 
  
محسنی با بیان این‌که این طرح با تکنولوژی‌های تک و با جدیدترین روش‌ها و تجهیزات در بهبهان اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد این گلخانه صادرات محصولات به کشورهای خارجی بوده و قرار است محصولات تولیدی این گلخانه متناسب با استانداردهای بین المللی تولید شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار