تعدادی از سپرده گذاران تعاونی وحدت(آرمان سابق) امروز شنبه نیز پشت درهای بسته موسسه ملل در اهواز در اعتراض به مسدود بودن حساب های خود و اطلاعیه پرداخت پلکانی حساب تجمع کردند.
کد خبر: ۵۰۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶ 14 October 2017
به گزارش ایرنا_ منطقه خوزستان، از ابتدای مهرماه جاری سپرده گذاران تعاونی وحدت (آرمان سابق) تقریبا با انجام تجمع و اعتراض در مقابل شعب موسسه ملل که از ادغام و تعاونی وحدت در اهواز و انجام تجمعات شبانه و اعتراض در مقابل ساختمان استانداری خوزستان خواستار حل مشکل خود شده اند.

یکی از سپرده گذاران تعاونی وحدت (آرمان سابق) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: موسسه ملل اعلام کرده بود که از 12 مهر ماه به سپرده گذارانی که حساب آن ها تا سقف 30 میلیون ریال است پول پرداخت می شود این در حالی است که بسیاری از سپرده گذاران در این تعاونی حساب های میلیونی و میلیاردی دارند و این رقم هیچ کمکی به صاحبان حساب نمی کند.

وی که نخواست نام وی ذکر شود عنوان کرد: شعب موسسه ملل و تعاونی وحدت (آرمان سابق) با اعتراض سپرده گذاران تعطیل شده است و پرداخت پلکانی نیز انجام نشده است.

این سپرده گذار درادامه افزود: هیچ مسئولی پاسخگوی ما نیست و سپرده گذاران بین موسسات تعاونی وحدت (آرمان سابق) و موسسه ملل دچار سردرگمی شده اند.

از ابتدای مهر ماه فعالیت شعب موسسه ملل با اعتراض و تجمع سپرده گذاران تعاونی وحدت و نصب پلاکاردهای شعار بر دیوار این موسسه دچار اختلال شد.

همچنین سپرده گذاران با اعتراض و تجمع در مقابل ساختمان استانداری خوزستان و بستن مسیرهای تردد خودرو ها در اهواز خواستار حل مشکل خود از سوی مسئولان و پاسخگویی آن ها شدند.

بر اساس این گزارش چند روزی است که شعب موسسه ملل و تعاونی وحدت (آرمان سابق) در اهواز و برخی شهرهای استان تعطیل هستند.

از خرداد ماه امسال حساب سپرده گذاران تعاونی وحدت (آرمان سابق) توسط بانک مرکزی به دلیل اعلام کردن نامعتبر بودن فعالیت این تعاونی مسدود شد.

در ابتدای تیر ماه شعب تعاونی وحدت (آرمان سابق ) در استان تعطیل شدند که با ادغام این تعاونی با موسسه ملل در مرداد ماه فعالیت این تعاونی دوباره از سر گرفته شد.

موسسه ملل در شهریور ماه اعلام کرد که از 12 مهر ماه توسط شعب تعاونی وحدت (آرمان سابق) تا سقف 30 میلیون ریال بخ سپرده گذاران پرداختی انجام می شود که این اطلاعیه با اعتراض سپرده گذاران همراه بود و باعث تعطیل شدن شعب موسسه ملل و تعاونی وحدت (آرمان سابق) در اهوازو برخی شهرهای استان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار