برنامه‌های هفته پارالمپیک در خوزستان اعلام شد.
کد خبر: ۵۰۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 14 October 2017
به گزارش ایسنا_ منطقه خوزستان، هفته پارالمپیک از امروز (شنبه، 22 مهرماه) آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. در این هفته که هر روز آن به نام خاصی نام‌گذاری شده است، برنامه‌هایی در شهرستان‌های مختلف استان زیر نظر هیات‌ ورزش‌های جانبازان و معلولان خوزستان برگزار خواهد شد.

روز نخست این هفته به نام "پارالمپیک با فرهنگ رسانه" نام‌گذاری شده است. دیدار با خانواده‌های عبدالرضا جوکار، علیرضا قلعه‌ناصری، امام جمعه و فرماندار دزفول ازجمله برنامه‌های این روز محسوب می‌شود.

"پارالمپیک و تعلیم و تربیت"، نام دومین روز از هفته پارالمپیک است که در این روز ‌دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، حضور در جلسه شورای شهر با محوریت ورزش و جانبازان و معلولان و برگزاری مسابقات ورزشی مدارس استثنایی (تنیس روی میز و فوتسال) به انجام خواهد رسید.

سومین روز از هفته پارالمپیک به نام "پارالمپیک و میثاق با شهدا و ایثارگران" نام‌گذاری شده است. دیدار با خانواده شهدا، بازدید از آسایشگاه‌های جانبازان و معلولان و کلاس‌بندی و استعدادیابی ورزشکاران، از جمله برنامه‌های سومین روز از این هفته محسوب می‌شدند.

روز چهارم از هفته پارالمپیک نیز، "نقش خانواده و پارالمپیک" نام‌گذاری شده است و در این روز تجلیل از بانوان ورزشکار و بانوان پارالمپیکی و جهانی به انجام خواهد رسید.

"پارالمپیک و شکوه همدلی و همزبانی"، نام پنجمین روز از هفته پارالمپیک است. در این روز برگزاری جشن بزرگ پارالمپیک و تجلیل از قهرمانان مدال‌آور پارالمپیک به انجام می‌رسد.

در روز ششم نیز که به نام "پارالمپیک و روز عصای سفید" نام نهاده شده است، دیدار ورزشکاران و کادر هیات از ورزشکاران نابینا و کم‌بینا و مسابقه والیبال نشسته آبادان از جمله برنامه‌های این روز محسوب می‌شوند.

آخرین روز از هفته پارالمپیک نیز به نام "پارالمپیک و تجدید بیعت با ولایت" نام‌گذاری شده و حضور در نماز جمعه، از جمله برنامه درنظر گرفته شده برای این روز است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار