جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان:
جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان ضمن تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت اربعین حسینی در بزرگداشت روز 13 آبان امسال گفت: در سال‌های گذشته کمتر شاهد حضور مسئولان در راهپیمایی و مراسم بزرگداشت این روز بودیم و امسال باید حضور دولتمردان در این روز پررنگ‌تر شود.
کد خبر: ۵۰۸۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷ 15 October 2017
به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، سردار محمد معین‌پور در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: روز 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار آمریکا چه در سطح بین‌المللی و چه در سطح ملی، روز خاصی است و باید با هوشیاری خاصی بزرگداشت این روز را دنبال کنیم.

وی با اشاره به اظهارات خصمانه شب گذشته ترامپ تصریح کرد: صحبت‌های شب گذشته رئیس جمهور آمریکا را خیلی نباید جدی گرفت، گوش ما از این حر‌ف‌ها پر است و برای اینگونه صحبت‌ها خیلی ارزش قائل نیستیم. با رصد اخبار جهانی می‌توان مشاهده کرد که جهان از خود کنگره آمریکا گرفته تا اروپا و کشورهای مختلف در حال محکوم کردن این اظهارات سخیف ترامپ و آمریکا است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، با اشاره به تقارن 13 آبان با ایام اربعین عنوان کرد: باید در بزرگداشت روز 13 آبان امسال تلاش کرد که از ظرفیت اربعین استفاده شود. امسال باید به طور ویژه برنامه‌های بزرگداشت 13 آبان را جدی گرفت و در این زمینه همه ما به جد ورود پیدا کنیم.

معین‌پور با تأکید بر اهمیت حضور مسئولان در راهپیمایی 13 آبان بیان کرد: به هر حال مردم ما همیشه و همواره در صحنه بوده‌اند و هستند و درخواست ما این است که امسال حضور مسئولان و دولتمردان در مراسم 13 آبان پررنگ‌تر شود و دولتمردان در راهپیمایی 13 آبان پیشاپیش مردم حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: با نگاهی به راهپیمایی‌ها و مراسم‌های روز 13 آبان سالیان گذشته، می‌بینیم که مسئولان ما کمتر در این مراسم‌ها حضور داشته‌اند و در این مراسم‌ها به حضور دانش‌اموزان و بسیج اکتفا می‌شود اما انتظار می‌رود که با دستور استاندار حضور تمام مسئولان و دولتمردان استان در این راهپیمایی و مراسم پررنگ‌تر شود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه ما نباید نگران حضور مردم در راهپیمایی و مراسم روز 13 آبان باشیم، گفت: ما باید نگران باشیم که سیستم‌ها، مجموعه‌ها و سازمان‌های خودمان در این مراسم حضور پیدا کنند تا انشاءالله حضور پررنگی در راهپیمایی 13 آبان داشته باشیم و بتوانیم وحدت و همدلی مردم ایران در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری را نشان دهیم.

به گزارش ایسنا، در این جلسه همچنین عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال اولین سالگرد شهدای حادثه تروریستی حله عراق را در چهارم آبان‌ماه در پیش داریم، برنامه‌ریزی شده است تا در چهارم آبان‌ماه این سال، برنامه‌ای به منظور بزرگداشت 69 شهید والامقام خوزستانی این حادثه تروریستی در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) برگزار شود.

به گزارش ایسنا؛ همچنین در این جلسه حجت‌الاسلام محمدحسین بلک مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به تقارن ایام اربعین با 13 آبان بر استفاده از ظرفیت اربعین حسینی در بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان، تأکید و اظهار کرد: در حال حاضر حدود 2600 نفر شبکه تبلیغی مشمول ما در خوزستان هستند که تلاش داریم از این ظرفیت در مدارس استفاده کنیم.

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌شود که امسال تمرکز برنامه‌های بزرگداشت 13 آبان با جلوه‌های حسینی پیش برود و این برنامه‌ها در خیابان سلمان فارسی که هم قابل هدایت و دسترسی برای اکثر هیأت‌های مذهبی است و هم نمود و نمای خوبی برای انعکاس تصاویر دارد، برگزار شود.

بلک افزود: تمامی دستگاه‌ها و مجموعه‌ها در این روزها نسبت به هتاکی‌های اخیر ترامپ اعلام موضع‌گیری خواهند کرد. همچنین حضور تمام اقشار مردم در راهپیمایی 13 آبان، بهترین جلوه‌های رشادت ملت ما خواهد بود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار