باشگاه فولاد خوزستان با جذب یک بازیکن و تمدید قرارداد با سه بازیکن فصل گذشته خود، روز شلوغی را در زمینه نقل و انتقالات پشت سر گذاشت.
کد خبر: ۵۰۹۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶ 21 June 2015
ظهر امروز یکشنبه مهاجم فصل پیشین تیم نفت مسجدسلیمان به مدت یک‌فصل به عضویت تیم بزرگسالان فولاد خوزستان درآمد تا فولاد اولین بازیکن خود را در این فصل جذب کند.

بر اساس درخواست دراگان اسکوچیچ، علیرضا اژدری زاده سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان جلسه‌ای با حسین مالکی مهاجم خوزستانی فوتبال کشورمان تشکیل داد که در پایان آن طرفین برای همکاری به مدت یک فصل به توافق دست یافتند.

حسین مالکی پیش از این در فصل ۸۷-۸۶ سابقه عضویت در تیم نوجوانان فولاد و شرکت در مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور را داشته و همچنین پوشیدن پیراهن جوانان این باشگاه را در فصل ۸۸-۸۷ با هدایت ناصر چال اشتری تجربه کرده است.

این بازیکن پس از این در تیم‌های فرهنگ رامهرمز و نفت مسجدسلیمان هم فعالیت داشته است.

تمدید قرارداد بدرلو

در عین حال امروز، با تمدید قرارداد همکاری باشگاه فولاد خوزستان و مهدی بدرلو، این بازیکن بدون حاشیه وارد سومین فصل حضورش با پیراهن فولاد در میادین فوتبال ایران شد.

مهدی بدرلو که در چهاردهمین دوره از مسابقات لیگ تنها از دو بازی فولادی‌ها جامانده بود و یکی از شاگردان تأثیرگذار اسکوچیچ به شمار می‌رفت ظهر امروز و پس از گفتگو با علیرضا اژدری زاده، سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان قراردادش را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

بازیکن خط میانی فولاد که در لیگ گذشته همچون دیگر هم تیمی‌هایش خوش درخشید و یک گل هم زده بود، اولین بار در لیگ منجر به قهرمانی سیزدهم با تشخیص حسین فرکی از تیم صبای قم به جمع فولادمردان خوزستانی پیوسته بود.

تمدید قرارداد ماتیاس چاگو

از سوی دیگر بازیکن سیه‌چرده کامرونی که در چهاردهمین دوره از مسابقات لیگ برتر با پیراهن فولاد به فوتبال ایران معرفی شد برای ادامه همکاری تا یک‌فصل دیگر با این باشگاه توافق کرد.

ماتیاس چاگو که در تعطیلات اخیر برای استراحت به کشورش سفر کرده بود با اعلام نیاز از سوی دراگان اسکوچیچ و هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی مدیران باشگاه دیروز به اهواز آمد.

این هافبک کامرونی سرانجام صبح امروز با حضور در دفتر علیرضا اژدری زاده، سرپرست باشگاه فرهنگی - ورزشی فولاد خوزستان و برگزاری یک جلسه برای حضور در پانزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر با این باشگاه به توافق رسید.

چاگو در فصل گذشته لیگ برتر ۲۷ بار به تشخیص سرمربی فولاد به میدان رفت که حاصل تلاش او به ثمر رساندن یک گل به تیم استقلال تهران در هفته بیست و چهارم و همچنین سه پاس منجر به گل در دیدارهای فولاد مقابل نفت تهران و مسجدسلیمان بود.

این بازیکن ۳۲ ساله پیش از عضویت در فولاد سابقه عضویت در تیم‌های المپیک موولی، ریسینگ بافوسام، متالاک اوسییک، دینامو و لوکوموتیو زاگرب را هم در کارنامه خود داشته است.

تمدید قرارداد با مساریچ

همچنین فولاد خوزستان در پانزدهیمن دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور از حضور مساریچ در ترکیب خط دفاع بهره می‌برد.

به دنبال اعلام نیاز اسکوچیچ و توافقات اولیه پیش از پایان دور گذشته مسابقات این بازیکن با حضور در محل باشگاه فولاد خوزستان و گفتگو با علیرضا اژدری زاده، سرپرست باشگاه فولاد خوزستان برای ادامه همکاری به مدت یک سال دیگر به توافق رسید.

این بازیکن اهل کرواسی در چهاردهمین دوره از مسابقات لیگ برتر در اکثر دیدارها برای فولاد به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت.

مساریچ در روزهای گذشته نیز در جلسات تمرینی فولاد با روحیه‌ای بسیار خوب حضور یافته است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار