استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: یکی از مشکلات اساسی ما طی سال های گذشته تامین آب موکب ها در پایانه مرزی چذابه بود که در اربعین امسال کار آبرسانی به 400 موکب در این منطقه به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۵۰۹۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 15 October 2017
به گزارش تابناک خوزستان، غلامرضا شریعتی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه همه تجهیزات از جمله دستگاه های ایکس ری، سرویس های بهداشتی، دفاتر انتظامی و گیت گذرنامه مستقر شده است.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان با بیان اینکه کار پذیرایی از زائران بصورت شبانه روزی توسط موکب های مردمی انجام می شود، عنوان کرد: از پنجم آبان کار موکب های مردمی به صورت جدی شروع و تا چند روز بعد از مراسم اربعین ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تقویت تلفن همراه و اینترنت، جابجایی موکب ها، شبکه برق، توسعه پارکینگ خودروها و ساماندهی فاضلاب در منطقه تا قبل از ورود کاروان ها به سمت مرز تکمیل خواهد شد.

 رئیس شورای تامین استان خوزستان، افزود: همچنین طی روزهای آینده امور مربوط به بهداشت و درمان، بانک ها و دستگاه های خودپرداز، حمل و نقل و امداد و نجات کار خود را در دو مرز شلمچه و چذابه شروع می کنند تا به بهترین شکل ممکن به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی شود.

شریعتی مهمترین زیرساخت های اربعین امسال را آبرسانی به پایانه چذابه و بهسازی و چهار بانده کردن مسیر اهواز_ چذابه خواند و گفت: اقدامات لازم برای تکمیل این پروژه ها بطور شبانه روز در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار