مدير بهبود محيط كسب و كار و توسعه رقابت سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری نخستين جشنواره خريد در منطقه آزاد اروند خبر داد و گفت: نخستين جشنواره خريد با عنوان "اروند سلام" از 9 آذر ماه در مراكز خريد آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۹۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 16 October 2017
به گزارش ایسنا_ منطقه خوزستان، جبار عبودزاده، اظهار کرد: گمرک جمهوری اسلامی ايران حدود ٣ماه است كه در مبادی خروجی اين منطقه مستقر شده است و همه اصناف منطقه آزاد اروند مانند بازار کنزالمال از مزایای معافیت گمرکی برخوردار هستند و می‌توانند از اين معافيت استفاده كنند. 
  
وي با اشاره به فعاليت تجار و بازرگانان منطقه آزاد اروند افزود: تاكيد ما به تجار و بازرگانان فعال در شهرهای آبادان و خرمشهر اين است كه از مزایای منطقه آزاد اروند و معافیت‌های این منطقه استفاده کنند. 
  
مدير بهبود محيط كسب و كار و توسعه رقابت سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: با تدابيری كه از سوی مديران اين منطقه انديشيده شده است، فعالان تجاری و اقتصادی مانند گذشته نیاز به انبار و گمرک ندارند و این مساله نيز يكی دیگر از مزايای كسب و كار و تجارت در منطقه آزاد اروند است. 
  
عبودزاده با بيان اين‌كه متولی برگزاری جشنواره خريد سازمان منطقه آزاد اروند است، عنوان کرد: برای رفع موانع و اجرای هرچه بهتر جشنواره اروند سلام كارگروهی با حضور سازمان منطقه آزاد اروند، اصناف و اتاق‌های بازرگانی آبادان و خرمشهر تشكيل خواهد شد تا شاهد برگزاری این جشنواره در منطقه آزاد اروند باشیم. 
  
وی با بیان این‌که سازمان منطقه آزاد اروند آماده هر نوع همکاری با تجار و بازرگانان اين منطقه است، خاطرنشان کرد: با برگزاری جشنواره‌ای مانند جشنواره خرید "اروند سلام" به دنبال آن هستيم تا سرمايه‌گذاران بيشتری وارد اين منطقه شوند. 

بر اساس این گزارش، جشنواره خرید با عنوان "اروند سلام" از ۹ آذر تا یکم دی در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار