مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خوزستان گفت: اتباع خارجی مقیم استان که دارای کارت آمایش 11 و هویت 10 هستند باید برای شرکت در آمایش 12 و اخذ نوبت رسیدگی به پرونده و دریافت کارت جدید خودبه این اداره مراجعه کنند.
کد خبر: ۵۰۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 16 October 2017
به گزارش ایرنا_ منطقه خوزستان، حمید سیلاوی بیان کرد: این اتباع خارجی تا 15 آبان فرصت دارند با کارتهای موقت خود (آمایش 11، برگ هویت 10 و برگه های تردد بدل از کارت 90 روزه ) برای شرکت در این طرح مراجعه نمایند.

وی گفت: بدیهی است در صورت مراجعه نکردن امکان تمدید کارتهای قدیم میسر نخواهد شد و فرد باید در مدت سه ماه از کشور خارج شود و در غیر اینصورت به عنوان تبعه خارجی غیر مجاز شناخته خواهد شد.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خوزستان اظهار کرد: برای اخذ نوبت ،لازم است سرپرست خانوار با در دست داشتن مدارک اقامتی اعضای خانوار به دفتر خدمات اتباع خارجی واقع در این اداره کل مراجعه نماید.

سیلاوی افزود : برای تأیید نهایی لازم است سرپرست و تمامی اعضای خانوار براساس نوبت زمانی اعلام شده در برگه نوبت دهی به دفتر خدمات اتباع خارجی مربوطه مراجعه نمایند. 

وی بیان کرد: در صورتی که در خانوار از سال گذشته تاکنون تولد،ازدواج،طلاق، فوت و یا انتقال از سایر استانها صورت گرفته و نسبت به اعلام آن اقدام نشده ، ضرورت دارد قبل از هر اقدامی ابتدا سرپرست خانوار به اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی مراجعه تا مراحل ثبت تغییرات صورت گیرد.

سیلاوی اظهار کرد: با توجه به اینکه اعتبار کارت آمایش 11 و هویت 10 اتباع خارجی مقیم استان خوزستان در تاریخ 30 آذر پایان می یابد و پس از تاریخ مذکور امکان ارائه هر گونه خدمات در کشور مقدور نیست، لذا ضروری است مشمولین طرح نسبت به دریافت کارت جدید خود در اسرع وقت اقدام نمایند.

در استان خوزستان 13 هزار تبعه خارجی سکونت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار