رییس اتحادیه میگوپروران خوزستان:
رییس اتحادیه میگوپروران خوزستان با بیان این‌که باید هرچه سریعتر نسبت به لایروبی کانال‌های آبرسان حوضچه‌های پرورش میگو اقدام شود، گفت: کانال‌های آبرسان به حوضچه‌های پرورش میگو در استان به شدت رسوب دارند و عملا آب در زمان‌هایی که نیاز است، قطع می‌شود و به این حوضچه‌ها نمی رسد.
کد خبر: ۵۰۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 16 October 2017
به گزارش ایسنا_ منطقه خوزستان، محمد معلم ، اظهار کرد: تزریق اعتبارات مکانیزاسیون و جاری به میگوپروران استان از جمله مهمترین مسایلی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد زیرا میگوپروران خوزستانی با مشکلاتی در این زمینه مواجه هستند. 
  
وی افزود: به دلیل بروکراسی‌های سنگین اداری و زمان نامناسب ابلاغ اعتبارات، عملا پرورش‌دهنده‌ها موفق به دریافت اعتبارات و تسهیلات پرداخت شده در زمینه اعتبارات مکانیزاسیون و جاری نمی‌شوند. 
  
رییس اتحادیه میگوپروران خوزستان تصریح کرد: به دلیل مشکلاتی که در بحث نقدینگی و مکانیزاسیون وجود دارد، پرورش دهندگان میگو خوزستان نمی‌توانند به حوزه تولید ورود کنند یا حتی اگر به تولید بپردازند، به خوبی نمی‌توانند کار تولید را پیش ببرند. 
  
معلم عنوان کرد: بروکراسی‌های اداری برای جذب تسهیلات بانکی یکی از مسایلی است که باعث شده تا پرورش دهندگان میگو در خوزستان نتوانند از این تسهیلات استفاده کنند. همچنین گاهی زمان پرداخت تسهیلات پس از تولید است و سودی برای پرورش دهنده ندارد. 
  
وی اظهار کرد: کانال‌های آبرسان به حوضچه‌های پرورش میگو در استان به شدت رسوب دارند و عملا آب در زمان‌هایی که نیاز است، قطع می‌شود و به این حوضچه‌ها نمی‌رسد. 
  
رییس اتحادیه میگوپروران خوزستان عنوان کرد: پرورش دهنده‌ها به دلیل بالا آمدن رسوبات کانال‌های آبرسان به حوضچه‌های پرورش میگو، گاهی با قطعی‌های آب مواجه هستند. 
  
معلم خاطرنشان کرد: این مساله باعث می‌شود خسارات و آسیب‌هایی را به کار پرورش میگو در خوزستان می‌زند و باید هرچه سریعتر نسبت به لایروبی این کانال‌ها اقدام شود. 
  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار