مسئول کمیته اسکان ستاد اربعین خوزستان خبر داد:
مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین خوزستان زمان فعالیت موکب‌های مستقر در مرزهای شلمچه و چذابه را از 5 تا 25 صفر اعلام کرد.
کد خبر: ۵۱۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 17 October 2017

به گزارش ایسنا_ منطقه خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود موسوی، با بیان اینکه تاکنون 800 موکب برای خدمات‌رسانی به زوار حسینی در شلمچه و چذابه پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: برخی از موکب‌های بین‌راهی در مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه از ابتدای محرم مستقر و فعال شدند و به زائرینی که در آن روزها به زیارت امام حسین مشرف می‌شدند، خدمات‌رسانی می‌کردند. 
  
وی ادامه داد: بر اساس ابلاغ ستاد مرکزی اربعین به ما،‌ زمان فعالیت موکب‌های مستقر در پایانه‌های شلمچه و چذابه از پنجم صفر تا 25 صفر (از سوم تا 23 آبان‌ماه) خواهد بود و مواکب مستقر در این پایانه‌ها در این 20 روز به زوار خدمات‌رسانی خواهند کرد. 
  
مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین خوزستان با بیان اینکه تقاضاهای موکب‌داران برای ثبت‌نام همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: برای تمام 800 موکبی که تاکنون جهت استقرار در چذابه و شلمچه پیش‌بینی شده‌اند، پروانه صادر شده است. همچنین استقرار 34 موکب خوزستانی در کشور عراق و مسیرهای منتهی به کربلا و نجف اشرف در نظر گرفته شده است. 
  
موسوی ادامه داد: برای این 34 موکب نیز پروانه صادر شده که در مجموع روزانه پذیرای بیش از 30 هزار زائر در کشور عراق خواهند بود. تاکنون درخواستی از اتباع دیگر کشورها برای استقرار موکب در مرزهای خوزستان نداشته‌ایم و در صورت تقاضا حتما آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار