طی حکمی از سوی محسن مومنی‌شریف، رییس حوزه هنری کشور، سیدشهاب‌الدین طباطبایی به عنوان رییس حوزه هنری خوزستان منصوب شد.
کد خبر: ۵۱۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ 17 October 2017
به گزارش ایسنا ـ منطقه خوزستان، مومنی‌شریف در حكم انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین سیدشهاب‌الدین طباطبایی به سمت ریاست حوزه هنری استان خوزستان آورده است: 

 «با عنایت به سوابق و شایستگی‌های حضرت عالی و به پیشنهاد مدیرکل محترم امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری به موجب این حکم برای مدت سه سال به ‌عنوان رییس حوزه هنری استان خوزستان منصوب می‌شوید. 

 اهمیت استان پرافتخار خوزستان در طول  تاریخ اهمیتی است راهبردی و  غیرقابل انکار؛ به ‌ویژه فداکاری، مقاومت و حماسه‌های مردم این سامان در روزگار انقلاب اسلامی و در هشت سال دفاع مقدس فصل درخشانی است در مجموعه افتخارات ایران اسلامی که علی‌رغم تلاش‌های صورت ‌گرفته حق آن در حوزه ادب  و  هنر چنان که باید ادا نشده است. اینک از جناب ‌عالی که فرزند آن دیارید و بر مسایل و حساسیت‌های آن بهتر واقفید، انتظار می‌رود حوزه هنری خوزستان را به جایگاهی در خور شأن خوزستان بزرگ برسانید. 

 امید است در طول دوران مدیریت شما با تأکید به سند راهبردی و سیاست‌های ابلاغی حوزه هنری، شاهد تولید آثار فاخر هنری، ترویج فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی و حمایت از هنرمندان متعهد و تربیت هنرمندان جوان و علاقه‌مند به انقلاب شکوهمندمان باشیم. 

دوام موفقیت و سربلندی در خدمت صادقانه و خستگی‌ناپذیر را برای شما و سایر همکاران محترم از درگاه خدای متعال خواستارم. 

 لازم می‌دانم از زحمات آقای مجتبی کوچک‌زاده در دوران تصدی سرپرستی حوزه هنری خوزستان قدردانی کرده و برای ایشان و دیگر همکاران گرامی توفیقات روزافزون مسألت نمایم.»

سیدشهاب‌الدین طباطبایی متولد اول فروردین 1361 صادره از ایذه  دارای مدرک تحصیلی سطح 3 حوزه علیمه قم و فوق لیسانس (سطح 2) حقوق خصوصی موسسه امام رضا (ع) تهران است. وی علاوه بر گذراندن دروس حوزوی، هنرمند و نویسنده نیز هست. همچنین در سوابق مدیریتی وی مسئولیت فرهنگی و مجری برنامه‌های فرهنگی تبلیغی دانشگاه آزاد واحد مجلسی اصفهان و مجتمع فولاد مبارکه، امام جمعه موقت و مربی دوره‌های ضمن خدمت شهر سردشت خوزستان، مدیر و استاد حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان باغملک خوزستان، امام جمعه شهرستان کوهرنگ، استاد دانشگاه‌های آزاد و پیام نور و فعالیت‌های اجرایی و مدیریتی دیگر در کارنامه وی قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار