مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب درباره حادثه نشت گاز H۲S در واحد بهره برداری اهواز٢ گفت: این حادثه منجر به مسمومیت چهار نفر شد.
کد خبر: ۵۱۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷ 17 October 2017
به گزارش تابناک خوزستان، بیژن عالیپور در این خصوص اظهارکرد: در جریان تعمیرات موقت بخشی از واحد بهره برداری اهواز٢، گاز سولفید هیدروژن نشت می‌ کند و چهار تن از نیروهای پیمانکاری این پروژه مسموم شدند.

وی با بیان اینکه مصدومان حادثه به سرعت توسط تیم پزشکی این شرکت به بیمارستان شرکت نفت در اهواز انتقال یافتند، عنوان کرد: تیم پزشکی این بیمارستان افراد مسموم شده را تحت درمان قرار داده و در نهایت سه تن از آنها مرخص و یک نفر همچنان در حال مداوا است. 

این مقام مسئول در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خاطرنشان کرد: علت این حادثه در دست بررسی است و در صورتی که دلیل این اتفاق سهل انگاری در موارد ایمنی باشد، برخوردهای لازم در این رابطه برابر قوانین و مقررات انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، واحد بهره ‌برداری شماره دو اهواز واقع در پنج کیلومتری شمال شرق شهرستان اهـواز که نفت خام تولیدی از مخازن آسماری و بنگستان اهواز (بخش‌های ۲، ۳ و ۴) و میدان آبتیمور را جمع‌ آوری و فرآورش می‌ کند، در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون قرار دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار