جمعی از سپرده گذاران تعاونی وحدت(آرمان سابق) عصر چهارشنبه مقابل درب استانداری اهواز تجمع کرده و خواستار باز شدن حسابهای بانکیشان شدند.
کد خبر: ۵۱۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 19 October 2017
به گزارش ایرنا _ منطقه خوزستان، این افراد با سر دادن شعارهای مسالمت آمیز از مسئولان کشوری در این زمینه استمداد خواستند.

طی هفته گذشته این افراد چندین بار در مقابل برخی شعب این موسسه در اهواز و سایر شهرستان های خوزستان تجمع های گسترده ای داشتند.

یکی از سپرده گذاران تعاونی وحدت (آرمان سابق) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: هیچ مسئولی پاسخگوی ما نیست و سپرده گذاران بین شعب بانک آرمان بی نتیجه تردد می کنند .

وی ادامه داد : شعبه پادادشهر اهواز، قول افتتاح حساب و پرداخت حساب به سپرده های زیر 30 میلیون ریال را داده است اما تا کنون هیچ شخصی فرم افتتاح حساب دریافت نکرده است.

همچنین سپرده گذاران با اعتراض و تجمع در مقابل درب شمالی استانداری خوزستان و بستن مسیر ورودی تردد خودرو هابه استانداری ، خواستار حل مشکل خود از سوی مسئولان و پاسخگویی آن ها شدند.

در این تجمع سپرده گذارانی از شهرهای دزفول، شوش، آبادان، رامهرمز ، شادگان و سایر شهرهای خوزستان حضور داشتند.

بر اساس این گزارش مدتی است شعب موسسه ملل و تعاونی وحدت (آرمان سابق) در اهواز و برخی شهرهای استان تعطیل و از خرداد ماه امسال حساب سپرده گذاران تعاونی وحدت (آرمان سابق) توسط بانک مرکزی به دلیل اعلام کردن نامعتبر بودن فعالیت این تعاونی مسدود شده است.

موسسه ملل در شهریور ماه اعلام کرد که از 12 مهر ماه توسط شعب تعاونی وحدت (آرمان سابق) تا سقف 30 میلیون ریال بخ سپرده گذاران پرداختی انجام می شود که این اطلاعیه با اعتراض سپرده گذاران همراه بود و باعث تعطیل شدن شعب موسسه ملل و تعاونی وحدت (آرمان سابق) در اهوازو برخی شهرهای استان شد.

خوزستان 34 شعبه تعاونی وحدت (آرمان سابق) دارد که در اهواز 14 شعبه این تعاونی وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار