سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان:
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: تیم پتروشیمی به لحاظ هماهنگی بهتر از ما بود اما به دنبال بهانه نیستم ، ولی برای هماهنگی به زمان نیاز داریم.
کد خبر: ۵۱۱۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 21 October 2017
به گزارش فارس _ منطقه خوزستان، حماد سامری، در خصوص دیدار تیمش مقابل پتروشیمی در چارچوب هفته دوم لیگ برتر بسکتبال که منجر به باخت نفت آبادان شد، اظهار کرد:  همیشه بازی های نفت و پترو جذابیت خاصی دارد و فرقی ندارد که در چه زمانی از لیگ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شاید برای برگزاری این بازی کمی زود بود، هنوز تیم‌ها به آن هارمونی لازم نرسیده‌اند و بازیکن سنتر خارجی ما هنوز تمرین لازم را با تیم ما نداشته، ما تمام توان خود را به کار بردیم اما هماهنگی لازم را در اختیار نداشتیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در خصوص پر مهره بودن تیم پتروشیمی در قیاس با نفت آبادان تصریح کرد: من جزو کسانی نیستم که مهره‌هایم را بشمارم و با مهره‌های حریف مقایسه کنم، به هر حال هر باشگاهی نسبت به استراتژی که دارد یارگیری می کند و بازیکنانی هم که امسال به نفت آبادان آمده‌اند به انتخاب من جذب شده‌اند و مطمئن باشید این لیگ چه چهار تیمی و چه 20 تیمی هم برگزار می‌شد، همین تعداد بازیکن را می‌خواستم و این نفرات را جذب می‌کردم.

سامری عنوان کرد: به لحاظ مهره مشکلی نداریم بازیکنان من مهره‌های بسیار خوب و کارآمدی هستند که در پست‌های خود بهترین هستند، شاید تنها چیزی که به آن احتیاج داشته باشیم، یک مقدار زمان است برای هماهنگ شدن و تمرین بیشتر برای بازیکنان خارجی خود تا با تیم به تناسب لازم برسند.

وی در خصوص شرایط آمادگی دو تیم شهرآورد خوزستان افزود: مسلما تیم پتروشیمی تمرینات خود را زودتر شروع کرده‌ و بازیکنان خارجی خود را زودتر در اختیار گرفته‌ است، در جام باشگاه‌های آسیا نیز بازی کرده‌ و هماهنگی لازم را در اختیار دارد، اما ما این شرایط را در اختیار نداشتیم و قطعا این تیم به لحاظ هماهنگی بهتر از ما است، ولی ما به این موارد فکر نمی‌کنیم و دنبال بهانه نیستیم.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان یادآور شد: همه تلاش خود را به کار می‌بندیم تا در بازی‌های آینده بهترین‌بازی های خود را ارائه دهیم و به تیمی تبدیل شویم که هواداران از ما انتظار دارند.

سامری درباره جایگاه تیم نفت آبادان در لیگ برتر گفت: فعلا برای صحبت کردن در مورد توان تیمی نفت آبادان کمی زود است، اما این وعده را می‌دهم که از هفته چهارم و پنجم بتوان در خصوص پتانسیل اصلی تیم سخن گفت، چون لااقل چند بازی احتیاج است که در کنار هم بازی کنیم و تمرینات بیشتری را انجام دهیم تا به آن آمادگی لازم دست پیدا کنیم.

وی در پایان در خصوص نقش هواداران تیمش خاطرشنان کرد: در این بین هواداران اصلی‌ترین سرمایه ما هستند، قطعا با حضور خود می توانند کمک زیادی به تیم کرده و ما را در این راه سخت همراهی کنند، بدون آنها ما نمی‌توانیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم که امیدوارم با حضور آنان بتوان نتایج لازم را کسب کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار