رئیس آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز گفت: در ایران کمتر راهپیمایی داریم که حضور ملت ایران باشکوه نباشد؛ بنابراین ما به کل ملت مدیون هستیم.
کد خبر: ۵۱۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 21 October 2017
فاضل خمیسی صبح امروز در نشست هماهنگی مراسم ۱۳ آبان در اهواز اظهار کرد: روز ۱۳ آبان در ابتدا روز مبارزه با استکبار جهانی است و بعد روز دانش آموز محسوب می شود. ۱۳ آبان امسال روز شنبه است و وقتی پنجشنبه و جمعه تعطیل باشد مدارس استان عملا با تعطیلی سه روزه مواجه هستند؛ بنابراین برای حضور دانش آموزان باید سهمیه قائل شد.

وی افزود: در ایران کمتر راهپیمایی داریم که حضور ملت ایران باشکوه نباشد؛ بنابراین ما به  کل ملت مدیون هستیم و باید آنها را حتی در روز راهپیمایی تکریم کنیم. با شهرداری رایزنی شود تا مسیرهای راهپیمایی را پاکسازی کند. بروشورها، تراکت و پذیرایی باید مدیریت شود و با برنامه ریزی نسبت به توزیع آن اقدام شود.

حجت الاسلام مهدوی معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان نیز در این نشست اظهار کرد: تهیه و چاپ پوستر، فضاسازی شهری، اتوبوس ها برای جابجایی دانش آموزان و دانشجویان، دعوت از خانواده شهدا و ایثارگران به ویژه شهدای دانش آموزی و مدافعان حرم، تجلیل از خانواده شهدای دانش آموز در سراسر استان از جمله برنامه های ما برای بزرگداشت ۱۳ آبان سال جاری است.

وی افزود: برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان برپایی ایستگاه های صلواتی، استقرار اورژانس، آتش نشانی و راهنمایی و رانندگی، برقراری نظم و امنیت، نصب جایگاه، حضور شرکت توزیع برق اهواز، تهیه گزارش های مبسوط فارسی و عربی توسط صدا و سیما و همچنین تهیه ۱۰ دستگاه سیستم صوتی نیز مصوب شده است.

مهدوی با بیان اینکه میدان شهدا تا مسجد اعظم، مسیر پیشنهادی برای برگزاری راهپیمایی است، گفت: استفاده از ظرفیت سامانه پیام کوتاه تمامی دستگاه ها نیز از دیگر مصوبات برای برگزاری مراسم راهپیمایی امسال هستند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار