رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک گفت: تاکنون سه هزار و ٣٦٠ اثر با موضوع آیین های عزاداری ماه محرم به دبیرخانه سوگواره عکس عاشورایی خیمه ارسال شده است.
کد خبر: ۵۱۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ 21 October 2017
علی بازگیر اظهار کرد: این سوگواره عکس از ابتدای محرم فراخوان عمومی شده و مهلت ارسال آثار علاقمندان تا ٣٠ مهرماه تعیین شده است. 

وی افزود: استقبال از این سوگواره بسیار خوب بوده و پیش بینی می شود تا پایان مهلت ارسال، چهار هزار اثر به دبیرخانه ارسال شود ضمن اینکه با توجه به استقبال بی سابقه شرکت کنندگان ،احتمالا مهلت دریافت آثار تا اربعین حسینی تمدید خواهد شد. 

بازگیر خاطر نشان کرد: سوگواره عکس عاشورایی 'خیمه' به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، انجمن فیلم و عکس و فرمانداری اندیمشک با هدف اعتلای مفهوم غنی عزاداری، فرهنگ ایرانی و عاشورایی و ثبت جلوه های ناب از عشق و دلدادگی مردم اندیمشک به اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می شود. 

وی بیان کرد: شرکت در سوگواره محدودیت سنی نداشته و برای تمامی هنرمندان و علاقه‌مندان آزاد است و عکس های تولید شده با دوربین حرفه ای و تلفن همراه پذیرفته می شوند. 

دبیر سوگواره عکس عاشورایی خیمه اضافه کرد: عکس های ارسالی شرکت کنندگان باید به صورت مستند باشند و در سطح شهرستان اندیمشک و حومه عکاسی شده باشند و هر عکاس می‌تواند حداکثر با ارائه ١٠ اثر در سوگواره شرکت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار