مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز تاکید کرد:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان این‌که رعایت ایمنی و استاندارد در بحث تجهیزات برق شهربازی پادادشهر اهواز باید مورد توجه باشد، گفت: باید روند عملیات ایمن سازی تجهیزات و سیم‌کشی داخلی برق شهربازی پاداشهر اهواز تسریع شود تا به زودی شاهد بازگشایی این پارک در اهواز باشیم.
کد خبر: ۵۱۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 21 October 2017
به گزارش ایسنا _ منطقه خوزستان، حسن کریمی، اظهار کرد: امروز بازدیدی از روند ایمن سازی تجهیزات برق شهربازی پادادشهر اهواز با حضور معاون دادستان خوزستان انجام گرفت و در این بازدید معاون دادستان استان نیز بر حل مشکلات و موانعی که سر راه انجام کار است، تاکید کرد. 
  
وی افزود: شرکت توزیع برق اهواز در زمینه کابل کشی‌هایی که در شهربازی پاداشهر اهواز در حال انجام است کار نظارت را انجام می‌دهد تا این کار به صورت کاملا استاندارد اجرایی شود و پس از اجرای آن شاهد مشکلی در بحث استاندارد و امنیت تجهیزات برقی پارک نباشیم. 
  
مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز با بیان این‌که رعایت ایمنی و استاندارد در بحث تجهیزات برق شهربازی پادادشهر اهواز باید مورد توجه باشد، تصریح کرد: باید روند عملیات ایمن‌سازی تجهیزات و سیم‌کشی داخلی برق شهربازی پاداشهر اهواز تسریع شود تا به زودی شاهد بازگشایی این پارک در اهواز باشیم. 
  
کریمی عنوان کرد: در بازدیدی که امروز از تجهیزات و اقدامات انجام گرفته در شهربازی اهواز صورت گرفت، جانمایی پست‌های برق و محل قرارگیری ترانس‌ها ارزیابی شد. طرح‌های انجام‌گرفته متناسب با شرایط و استاندارد است و امیدواریم این کارها به خوبی پیش رود. 
  
وی خاطرنشان کرد: اگر پس از احداث و استانداردسازی تجهیزات برقی پارک شهربازی و پلمپ آن‌ها، کسی نسبت به فک پلمپ یا دستکاری این تجهیزات اقدام کند، برابر قانون شدیدترین مجازات برای او در نظر گرفته خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار