مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی گفت: عملیات آواربرداری و امدادرسانی در محل حادثه امروز کوی منبع آب به دلیل تجمع بسیاز زیاد مردم، کند است.
کد خبر: ۵۱۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 22 October 2017
به گزارش تابناک خوزستان، مقصود حق‌ شناس در این خصوص اظهارداشت: تخلیه منازل مجاور این حادثه با توجه به احتمال مجدد ریزش کوه انجام شده است و هم اکنون به منظور پاکسازی و ایمن سازی محل، عملیات آور برداری ادامه دارد.

تجمع مردم موجب کندی در عملیات آورا برداری است/ پاکسازی و ایمن‌سازی محل ادامه دارد

وی ادامه داد: یکی از عواملی که امداد رسانی و عملیات آوربرداری در محل حادثه را کند کرده ، تجمع بسیار زیاد مردم است و بر همین اساس از مردم می‌ خواهیم که راه را برای عبور نیروها و خودروها ی امداد و نجات باز بگذارند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش ‌نشانی خدمات ایمنی اهواز و اعلام گزارش ریزش کوه روی دو باب منزل مسکونی واقع در کوی مجاهد در مجاورت کوی رمضان، در ساعت 6:49 دقیقه صبح، نیروهای ما به محل حادثه اعزام شدند. 

  حق‌ شناس افزود: نیروهای آتش ‌نشانی به همراه تجهیزات و ماشین ‌آلات امداد و نجات از سه ایستگاه آتش‌ نشانی مجاور به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که یک صخره سنگ بسیار بزرگ از کوه سقوط و بر این دو باب منزل مسکونی سقوط کرده است و بلافاصله عملیات آواربرداری را آغاز کردند. 

  وی تصریح کرد: نیروهای امدادی در این حادثه، شش نفر را از زیر آوار خارج کردند که چهار تن از آنها مصدوم و به مرکز درمانی منتقل شدند و دو کودک چهار ساله و حدود شش ساله نیز در این حادثه کشته شدند. 
  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار