مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی خبرداد
مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: در استان آذربایجان‌شرقی شناسنامه‌دار کردن موکب‌ها شروع‌شده و تا حال 12 موکب شناسنامه‌دار شده‌اند که در صوت اتمام در مناطق مشخص‌شده مستقر و به ارائه خدمات خواهند پرداخت.
کد خبر: ۵۱۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲ 22 October 2017
 حسن استوار آذر ظهر امروز در سومین نشست ستاد اربعین آذربایجان‌شرقی در سال‌جاری، با بیان اینکه با توجه به نزدیکی به ایام اربعین حسینی تلاش داریم این حرکت را در سال‌جاری با پشتیبانی بهتری اجرا کنیم و مسوولیت را به مردم بسپاریم، اظهار داشت: با توجه به حضور 20 میلیون زائر در روز اربعین که از این تعداد 2 میلیون نفر از ایران حضور دارند، تلاش خواهیم کرد تا خدمات‌دهی مناسب‌تری را ارائه کنیم.

وی با تأکید بر اینکه مشارکت مردمی باید به‌صورت جدی پیگیری شود، گفت: دولت بحث تأمین زیرساخت‌ها و امنیت را بر عهده دارد و با توجه به باور و اعتقاد مردمی، خود مردم می‌توانند به نحو احسنت خدمات‌دهی را انجام دهند و مسائل را پیش ببرند.

استوار آذر، در خصوص شناسنامه‌دار کردن موکب‌ها اظهار کرد: در استان آذربایجان‌شرقی شناسنامه‌دار کردن موکب‌ها شروع‌شده و تا حال 12 موکب شناسنامه‌دار شده‌اند که در صوت اتمام در مناطق مشخص‌شده مستقر و به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی با تأکید بر پای‌کاری آمدن مردم و استفاده از ظرفیت مشارکت‌های مردمی بیان کرد: در بحث پشتیبانی عزم بر این شده تا در خصوص پشتیبانی مردمی برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام شود و در این راستا موکب‌هایی مستقر شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار