مهراوه شریفی نیا برای بازی در فیلم پرسه در حوالی من ساخته غزاله سلطانی جایزه بهترین بازیگر زن را در جشنواره یونانی کسب کرد .
کد خبر: ۵۱۴۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 26 October 2017

به گزارش تابناک : فیلم سینمایی پرسه در حوالی من به کارگردانی غزاله سلطانی با بازی مهراوه شریفی نیا که پیش از این در بخش رقابتی جشنواره بین المللی ماربیا حضور داشت در دومین حضور بین المللی خود در فستیوال بین المللی « Bridges » کشور یونان در سه شاخه بهترینبازیگر نقش اول زن، بهترین فیلمبرداری (محمدرضا سکوت) و بهترین تدوین (کاوه ایمانی) نامزد کسب جایزه بود که در نهایت مهراوه شریفی نیا برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر زن این رویداد سینمایی را از آن خود کرد.مهراوه شریفی نیا [کلیک و کشیدن برای جابجایی]

مهراوه شریفی نیا بازیگری که سریال کیمیا را در کارنامه هنری خود دارد در این فیلم توانست درخشش قابل ملاحظه ای داشته باشد و در نهایت موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره یونانی شد .

واکنش مهراوه شریفی نیا به انتخاب شدن در جشنواره یونانی

مهراوه شریفی نیا

مهرواه شریفی نیا در نمایی از فیلم پرسه در حوالی من

مهراوه شریفی نیا بعد از دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در اینستاگرامش نوشت:"تندیس طلای بهترین بازیگر زن فستیوال «Bridges» برای مهراوه شریفی نیا ...

از دیروز که غزاله ی سلطانی خبر رو بهم گفت:خیلی هیجان زده و خوشحال شدم و البته تاسف خوردم که چرا در جشنواره حضور نداشتیم.

لباس بسیار زیبایی گلناز گلشن برام آماده کرده بود که قطعا حداقل رضایت ٨٥ درصد از شما همراهانِ واقعی در دنیای مجازی و حتی "ناسزاگویانِ همیشه در صحنه" رو جلب می کرد

ولی حیف...

داشتم فکر می کردم حالا اگه ما جشنواره ی یونان رو می رفتیم و جشنواره ی اسپانیا رو نمی رفتیم حتما همه چیز برعکس می شد قسمته دیگه.

به هر حال برنده شدن جایزه ی بازیگری در جشنواره ی یونان برای من افتخار بزرگیه.

از این که فیلم بی ادعامون در جشنواره ها دیده و تشویق می شه کیف می کنم.

همچنین بخوانید : تمامی مطالب و حواشی مرتبط با مهراوه شریفی نیا

خسته نباشید می گم به غزاله ی سلطانی عزیز که همه ی این اتفاقات اول نتیجه ی اعتمادش و بعد هم خلاقیت و کاربلدی و زحمات و پیگیری هاشه.

تبریک می گم به محمدرضا سکوت نازنین و کاوه ایمانی عزیز بابت کاندیدا شدن....

بازی موفق مهراوه شریفی نیا در پرسه در حوالی من

 

 مهراوه شریفی نیا

مهرواه شریفی نیا در نمایی از فیلم پرسه در حوالی من

پرسه در حوالی من اولین فیلم بلند غزاله سلطانی ازجمله اکران های موفق جریان هنر و تجربه است .غزاله سلطانی برای مشتاقان فیلم های کوتاه، نام آشنایی است. غزاله سلطانی در اولین تجربه فیلم سازی بلند خود، به سراغ داستان دختری به نام سایه ( مهراوه شریفی نیا ) می رود که در آستانه سی سالگی و در میان شلوغی و ازدحام تهران، بیش ازاندازه تنهاست. سایه نماینده همه دختران امروزی تهران و همه کلان شهرهاست. دخترانی که نه بنا به سنت های کلاسیک ازدواج کرده اند و نه به مانند دختران غربی و مدرن کاملاً مستقل هستند. سایه، در زندگی اش نه عشق پایداری دارد و نه هدف مشخصی. پا نهادن به سی سالگی مرز بین زندگی مستقل و خانواده را برای سایه مشخص می کند و به همین دلیل به فکر به سرپرستی گرفتن بچه ای می افتد...

 

 مهراوه شریفی نیا

مهرواه شریفی نیا در نمایی از فیلم پرسه در حوالی من

در این فیلم مهراوه شریفی نیا، بهناز جعفری، سوسن مقصودلو، نسرین نکیسا، بهرام سروری نژاد، آتوسا راستی، بابک قادری، مریم نورمحمدی، ژیلا شاهی، محسن سلیمانی، پریا مرندیز، نگار فتحی، فوژان قبادیان، علی گلزاده به ایفای نقش می پردازند.

 

مهراوه شریفی نیا

مهرواه شریفی نیا در نمایی از فیلم پرسه در حوالی من

عوامل پرسه در حوالی من عبارتند از مدیر فیلمبرداری:محمدرضا سکوت، مجری طرح و مدیرتولید:مسعود دلیری، تدوین:کاوه ایمانی موسیقی:امید رییس دانا، صداگذاری و ترکیب صدا:بهمن اردلان، صدابردار:فرخ فدایی، طراح صحنه و لباس:فرحناز نادری، طراح چهره پردازی:شهرزاد عقیقی، منشی صحنه:سیمین آزادی دستیارکارگردان و برنامه ریز:محمد عزیزی، طرح فیلمنامه:غزاله سلطانی، علی فرهاد زاده، جلوه ویژه میدانی:ایمان کرمیان، امور فنی تصویر:لابراتوار دیجیتال ایران نوین، اصلاح رنگ و نور:نیما دبیرزاده، عکاس:سیما محمدی و مدیر تدارکات:امیر مرایی.

 






منبع : نمناک 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار