رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز ضمن همراهی نماینده ولی فقیه در استان در جریان سفر به سوریه، با مدافعان حرم در این کشور از نزدیک دیدار کرد.
کد خبر: ۵۱۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷ 30 October 2017
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی مرکز، مهدی محمدزاده در خصوص جزئیات این سفر بیان داشت: در همراهی با حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهراهواز در سفر به کشور سوریه، از نزدیک با مدافعان حرم دیدار کردیم.
وی با بیان اینکه حضور آیت الله موسوی جزایری در بین دوستداران و عاشقان اهل بیت علیهم السلام در سوریه با هدف دلگرمی عزیزان مدافع حرم برنامه ریزی شده بود، عنوان کرد: در این سفر نیز کاروان رهپویان شهدای حرم استان خوزستان نیز که به نمایندگی از مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز، دانشگاه علمی کاربردی استان و موسسه دانش افزایی مهر حضور داشتند از نزدیک با رزمندگان مدافع حرم دیدار کردند.

دیدار صمیمانه نماینده ولی فقه و رئیس مرکز لوله سازی اهواز با مدافعان حرم در سوریه / محمدزاده: نابودی داعش نزدیک است

مشاور عالی رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز خاطرنشان کرد: کاروان رهپویان شهدای حرم خوزستان با پیام «نابودی داعش نزدیک است»، حرکت خود از این استان را به سمت کشور سوریه آغاز کرد.
محمدزاده با بیان اینکه اعضای این کاروان با حضور در مرقد مطهر حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) مورد استقبال رزمندگان مدافع حرم قرار گرفت، خاطرنشان کرد: کاروان رهپویان شهدای حرم خوزستان متشکل از جمعی از مدیران، مشاوران و اساتید مرکز آموزش عالی علمی کاربردی، چهره های سرشناس حوزه و دانشگاه و نیز رزمندگان دوران دفاع مقدس، سوم آبان ماه جاری همزمان با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی وارد کشور سوریه شدند.

دیدار صمیمانه نماینده ولی فقه و رئیس مرکز لوله سازی اهواز با مدافعان حرم در سوریه / محمدزاده: نابودی داعش نزدیک است

وی همچنین ادامه داد: برگزاری دعای پرفیض کمیل یکی از برنامه های اصلی حضور کاروانیان در حرم حضرت زینب (س) بود که با استقبال چشم گیر عاشقان و دلدادگان اهل بیت علیه السلام برگزار شد.
رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز در ادامه به حضور و زیارت از مرقد مطهر حضرت رقیه (ع) اشاره کرد و گفت: شرکت در مراسم دعا و نیز سخنرانی از دیگر برنامه های سفر به سوریه بود.
وی حضور حضرت آیت الله موسوی جزایری در این سفر را بسیار ارزشمند و با اهمیت خواند و گفت: محبت های پدرانه نماینده ولی فقیه در استان در بین مدافعان حرم در این کشور بسیار تاثیرگذار و تکان دهنده بود.

دیدار صمیمانه نماینده ولی فقه و رئیس مرکز لوله سازی اهواز با مدافعان حرم در سوریه / محمدزاده: نابودی داعش نزدیک است

رئیس مرکز آموزش عالی علمی کابردی لوله سازی اهواز همچنین یادآور شد: همانطور که در پیام کاروان رهپویان شهدای حرم استان خوزستان در سفر به کشور سوریه اشاره شد، نابودی داعش نزدیک است و به زودی شاهد پایان عمر این گروه تروریستی در سرتاسر دنیا خواهیم بود.
محمدزاده با اشاره به اینکه پیشروی های مدافعان حرم در سوریه و عراق خوب بوده، عنوان کرد: خبرها حاکی از این است که شهرها در سوریه و عراق یکی پس از دیگری در حال آزاد شدن هستند و تروریست ها باید به کشورهای غربی بازگردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار