سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که دیگر حق باختن نداریم، گفت: بازیکنان ما لیاقت خود را در جام حذفی نشان دادند و می‌توانند کارهای بهتری را در لیگ برتر انجام دهند.
کد خبر: ۵۱۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ 01 November 2017
به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سیاه جامگان مشهد اظهار کرد: وضعیت ما به گونه‌ای است که دیگر حق باختن نداریم و بازیکنانم به این مهم رسیدیم که باید با تمام وجود بازی وامتیازات لازم را کسب کنیم و بیشتر از این عقب نیفتیم و از ته جدول جدا شویم. بازیکنان ما لیاقت خود را در جام حذفی نشان دادند و می‌توانند کارهای بهتری را در لیگ برتر انجام دهند.

وی افزود: امیدوارم با یک بازی خوب و سراسر هجومی سه امتیازبازی فردا را کسب کنیم. این بازی برای ما شش امتیازی است. با ماموریت‌هایی که به بازیکنان دادیم، امیدوارم پیروز میدان شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به مشکلات روحی و روانی تیمش، یادآور شد: در تیم ما روح و روان نیست. در زدن ضربات آخر مشکل داریم. با صحبت‌هایی که داشتیم از نظر روانی بهتر شدیم و می‌توانیم به بازی‌های آینده امیدوار باشیم. امتیازهای زیادی را از دست دادیم ولی با دو پیروزی ‌بهتر می‌شویم. ما بد بازی می کردیم و آمادگی روحی و روانی نداشتیم. فکر می‌کنم از این بازی مشکلات ما حل شود و یک تیم خوب داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره مشکلات مالی این تیم  نیزگفت: از سال قبل وعده‌هایی به بازیکنان دادند که عملی نشد. با تمام تلاش‌ها مشکلات باقی ماند. ما هم مقداری پول تزریق کردیم اما مشکلات، مجددا به وجود آمد. اتفاقات بدی برای ما رخ داد و از نظر روحی و روانی به مشکل خوردیم.

او در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این‌که گفته می‌شود بعد از قهرمانی در لیگ برتر، مسوولان و کادر تیم به این عنوان قانع شدند، گفت: من هر جا که می‌روم باتوجه به لطفی که مردم خوزستان نسبت به من دارند، شرمنده آن‌ها می‌شوم. آن سال بارها گفتم که مردم خوزستان، مسوولان تیم، من را نخواستند و به من گفتند برو. من شاهد هم دارم. من هم رفتم و دروغ‌هایی که به بازیکنان گفتند باعث شد تیم نابود شود و از این تیم بروند. چه کسی دوست دارد از تیم قهرمان برود؟ امیدوارم با تلاشی که انجام می‌دهیم و با پشتوانه حمایت مسوولان استان به جایگاه اصلی خودمان برگردیم.

ویسی در پاسخ به دیگر سوال ایسنا که تاثیرگذارترین مربی برایش کدام مربی بوده است؟ عنوان کرد: رسول کربکندی برای من خیلی زحمت کشید و مدیون او هستم، البته به تمام مربیانی که با آن‌ها کار کردم، احترام می‌گذارم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار